کد خبر : 228706
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۹:۱۹
-

اردبیل ۳۸ شهید روحانی دارد

اردبیل ۳۸ شهید روحانی دارد

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام میثم فیاضی در مراسم معرفی «مسئول امور روحانیت در دفاع مقدس اردبیل» توضیح داد: حفاظت و صیانت از ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی یک اصل اساسی و مهم برای ادای دین در برابر شهدای والامقام و عزیز کشورمان است. یاد و خاطره شهدای والامقام نباید به هیچ عنوان فراموش شود. باید

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام میثم فیاضی در مراسم معرفی «مسئول امور روحانیت در دفاع مقدس اردبیل» توضیح داد: حفاظت و صیانت از ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی یک اصل اساسی و مهم برای ادای دین در برابر شهدای والامقام و عزیز کشورمان است. یاد و خاطره شهدای والامقام نباید به هیچ عنوان فراموش شود. باید تمام تلاش و توان خود را به‌کارگیریم تا در راستای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی پیشگام باشیم که این یک اصل جدایی‌ناپذیر و مهم است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: دفاع مقدس یک توفیق بزرگ الهی است که باید با نگاه جامع به این مهم نگریسته شود و در این زمینه موزه‌های فرهنگی را به عنوان خیمه‌گاه شهدا باید در نظربگیریم. موزه دفاع مقدس یک مکان مقدس و ارزشمند است که باید با صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس به آن پرداخته شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در امر پاسداری از این ارزش‌های مقدس جامه عمل بپوشانیم.

وی خاطرنشان کرد: نشر آثار شهدای روحانی یکی از واجبات دفاع مقدس است و در این زمینه جای هیچ کم‌کاری نیست و در این زمینه داشتن ۳۸ شهید روحانی یک افتخار بزرگ و کم‌نظیر در حوزه دفاع مقدس استان اردبیل است که باید این اهداف به صورت همه‌جانبه در بین همگان و به ویژه نسل جوان و امروزی ترویج شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × دو =