کد خبر : 228651
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۱
-

عون: تمدید ماموریت یونیفل به نفع لبنان و حفظ ثبات در مرزهای جنوبی است

عون: تمدید ماموریت یونیفل به نفع لبنان و حفظ ثبات در مرزهای جنوبی است

به گزارش قائم آنلاین، به نقل خبرگزاری اسپوتنیک، میشل عون، رئیس‌جمهوری لبنان در جریان دیدار با استفانو دل‌کول، فرمانده نیروهای یونیفل در جنوب این کشور تاکید کرد، تداوم موفقیت ماموریت یونیفل باعث شده تبدیل به نمونه ماموریت‌های حفظ صلح سازمان ملل شود. عون از ژنرال دل‌کول به دلیل کمک به آوار برداری و نجات افراد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل خبرگزاری اسپوتنیک، میشل عون، رئیس‌جمهوری لبنان در جریان دیدار با استفانو دل‌کول، فرمانده نیروهای یونیفل در جنوب این کشور تاکید کرد، تداوم موفقیت ماموریت یونیفل باعث شده تبدیل به نمونه ماموریت‌های حفظ صلح سازمان ملل شود.

عون از ژنرال دل‌کول به دلیل کمک به آوار برداری و نجات افراد در پی انفجار بندر بیروت تشکر کرد و برای سربازان بین‌المللی که در اثر انفجار در حین حضورشان در کشتی بین‌المللی زخمی شدند، شفای عاجل مسئلت کرد.

رئیس‌جمهوری لبنان ابراز امیدواری کرد، کاهش نیروهای یونیفل از ۱۵ هزار تن به ۱۳ هزار تن تاثیر منفی بر فعالیت‌ آنها نگذارد.

او بر اهمیت هماهنگی یونیفل با ارتش لبنان در منطقه عملیات بین‌الملی تاکید کرد و گفت، هماهنگی قبلی با مقامات لبنان نیروهای یونیفل را قادر می‌سازد به موقع به هر مکانی که می‌خواهند برسند، البته باید ضوابط و قوانین درباره املاک خصوصی را رعایت کنند.

دل‌کول نیز بر اهمیت همکاری بین ارتش لبنان و یونیفل برای حفظ ثبات اوضاع در جنوب و رفع دلایل تنش تاکید کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − 6 =