کد خبر : 228251
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۶:۵۲
-

تشریح جزئیات ثبت‌نام دانشجویان علامه طباطبایی

تشریح جزئیات ثبت‌نام دانشجویان علامه طباطبایی

به گزارش قائم آنلاین، دانشگاه علامه طباطبایی اعلام کرد؛ با توجه به پیگیری‌های شورای صنفی دانشجویان و هماهنگی‌های به عمل آمده میان معاونت دانشجویی و معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه، امکان تقسیط شهریه متغیر تعدادی از دانشجویان نوبت دوم فراهم شده و دانشجویان متقاضی باید در بازه زمانی تعیین شده درخواست خود را به

به گزارش قائم آنلاین، دانشگاه علامه طباطبایی اعلام کرد؛ با توجه به پیگیری‌های شورای صنفی دانشجویان و هماهنگی‌های به عمل آمده میان معاونت دانشجویی و معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه، امکان تقسیط شهریه متغیر تعدادی از دانشجویان نوبت دوم فراهم شده و دانشجویان متقاضی باید در بازه زمانی تعیین شده درخواست خود را به آدرس اینترنتی erp.atu.ac.ir یا وب سایت اصلی دانشگاه علامه طباطبایی به نشانی https://atu.ac.ir/، بخش خدمات الکترونیک ، اتوماسیون اداری دانشگاه ارائه کنند.

دانشگاه علامه طباطبایی تاکید دارد نیم سال درخواست تقسیط شهریه نباید نیم سال پایانی سنوات مجاز تحصیل باشد و دانشجو نباید در نیم سال تحصیلی قبل مشروط شده باشد. همچنین عدم دریافت و درخواست وام شهریه صندوق رفاه دانشجویان در نیمسال تحصیلی گذشته و نیمسال جاری نیز از شرایط تقسیط شهریه عنوان شده است.

ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان جدیدالورود سال ۹۹ این دانشگاه در کلیه مقاطع تحصیلی براساس اسامی اعلامی از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور و دستورالعمل‌های صادره از سوی دانشگاه صورت می‌گیرد و ثبت نام دانشجویان مهمان بدون دریافت مجوز از کمیسیون موارد خاص دانشگاه امکان پذیر نیست. همچنین آن دسته از دانشجویانی که در زمان مقرر تعیین شده بدون کسب اجازه از دانشگاه ثبت نام و انتخاب واحد نکنند منصرف از تحصیل محسوب می‌شوند و حق ادامه تحصیل ندارند.

همچنین براساس تأکید دانشگاه علامه طباطبایی انتخاب واحد و حذف و اضافه نیمسال اول تحصیلی دانشجویان دوره کارشناسی از ورودی‌های ۹۶ و ماقبل تا ورودی‌های ۹۸ از ۲۲ شهریورماه آغاز می‌شود و تا ۲۵ این ماه ادامه دارد. همچنین انتخاب واحد با تأخیر تمامی ورودی‌ها که از ۱۳ شهریورماه آغاز شده و تا ۲۶ این ماه ادامه دارد.

همچنین ثبت‌نام مهمان دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی برای دوره کارشناسی نیز از روز گذشته ۱۵ شهریورماه آغاز شده است.

براساس اعلام دانشگاه علامه طباطبایی، دانشجویان دوره کارشناسی ارشد از ورودی ۹۶ و ماقبل تا ورودی‌های ۹۸ از ۱۰ تا ۱۲ شهریورماه می‌توانستند انتخاب واحد خود را انجام دهند و ۲۲ تا ۲۵ این ماه نیز برای حذف و اضافه آن‌ها در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − دو =