کد خبر : 228137
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
-

کپی آنلاین کدام مشکل ما را حل می کند؟

کپی آنلاین کدام مشکل ما را حل می کند؟

به گزارش قائم آنلاین، بنا به اعلام تاپ کپی، به نظر می‌رسد هر جا اسمی از برگه‌های کپی به میان می‌آید اغلب ما احساس خوب و خوشایندی نسبت به این برگه‌ها نداریم. واقعیت این است که در هر کار اداری از ما چند برگ کپی شناسنامه و دیگر مدارک را طلب می‌کنند برای ما دردسرساز

به گزارش قائم آنلاین، بنا به اعلام تاپ کپی، به نظر می‌رسد هر جا اسمی از برگه‌های کپی به میان می‌آید اغلب ما احساس خوب و خوشایندی نسبت به این برگه‌ها نداریم. واقعیت این است که در هر کار اداری از ما چند برگ کپی شناسنامه و دیگر مدارک را طلب می‌کنند برای ما دردسرساز است اما خوشبختانه با الکترونیکی شدن بسیاری از امور اداری این وضعیت تغییر فراوانی کرده است.

کپی آنلاین خدمت جدیدی است که از معرفی آن در کشور ما چندسالی بیشتر نمی‌گذرد و با این حال می‌تواند مشکلات بخش‌هایی از جامعه را که با تعداد فراوانی کپی سر و کار دارند، حل کند.

ابتدا باید گفت بزرگترین دردسری که ما بابت کپی گرفتن متحمل می‌شویم این است که باید به صورت حضوری به واحد صنفی که دستگاه کپی در آن موجود باشد مراجعه کنیم و از مدارک خود کپی بگیریم.

رهایی از مشکلات تردد و صرفه جویی در زمان

اگر تعداد کپی‌هایی که به آنها نیاز داریم معدود باشد این کار فقط دردسر تردد به واحدهای صنفی دارای دستگاه کپی را برای ما ایجاد می‌کند اما اگر مثل مدارس، دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌ها و برخی کسب وکارها هر ازچندی به تعداد زیادی کپی نیاز داشته باشیم علاوه بر مشکل تردد در شلوغی و ترافیک و اخیرا کرونا، زمان زیادی را نیز باید به این کار اختصاص دهیم و در کنار فرد متصدی دستگاه کپی حضور داشته باشیم.

کپی آنلاین این مشکل را برای ما حل کرده است. با بهره گیری از  کپی آنلاین ما می توانیم فایل های الکترونیکی از مدارک، اسناد و برگه‌هایی را که باید به تعداد فراوان از آنها کپی تهیه شود را سامانه های برخطی که به این منظور در موسساتی همچون تاپ کپی راه اندازی شده ثبت کنیم.

بعد از ثبت سفارش دراین سامانه ها، طی یک فرآیند ساده و خودکار، از فایل ثبت شده در سامانه در اسرع وقت به هر تعداد که مورد نیاز شما باشد کپی تهیه می‌شود و برگه‌های کپی نیز با پیک، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آدرسی که شما در سامانه ثبت کرده اید ارسال می‌شوند.

کپی ارزان؛ دستاورد مهم کپی آنلاین

بر اساس اعلام کارشناسان موسسه انتشاراتی تاپ کپی، کپی آنلاین یک مزیت دیگر نیز برای افراد، مدارس، آموزشگاه‌ها و کسب وکارهایی که نیاز به تعداد فراوانی کپی از یک فایل دارند، ایجاد می‌کند و آن این است که به دلیل جذب بالای تعداد کار به سامانه‌های این موسسات، تعرفه قیمتی که توسط آنها به متقاضیان کپی پیشنهاد می‌شود بسیار اقتصادی و به صرفه است.

شایان ذکر است: موسسه انتشارات تاپ کپی آماده ارائه کلیه خدمات چاپ و نشر به ‌صورت اینترنتی و با قیمت‌های رقابتی به متقاضیان است و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت این شرکت به آدرس www.topcopy.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ثابت ۰۲۱۶۶۲۷۰۳۴۲ و شماره همراه ۰۹۱۲۶۷۰۶۶۲۹ تماس بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − 4 =