کد خبر : 228175
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
-

تشریح برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان البرز

تشریح برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان البرز

به گزارش قائم آنلاین، سردار سید یوسف مولایی در جلسه ستاد گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس  توضیح داد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و مقابله با گسترش آن فعالیت ها و اقدامات هفته دفاع مقدس در استان البرز به صورت متنوع‌تر همانند سال های قبل هم در بستر فضای مجازی و هم با

به گزارش قائم آنلاین، سردار سید یوسف مولایی در جلسه ستاد گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس  توضیح داد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و مقابله با گسترش آن فعالیت ها و اقدامات هفته دفاع مقدس در استان البرز به صورت متنوع‌تر همانند سال های قبل هم در بستر فضای مجازی و هم با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری و شهری برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با تشریح اقدامات برنامه ریزی شده در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان، بیان کرد: امسال گرامیداشت هفته دفاع مقدس با ویژگی مهم ۴۰ سالگی دفاع مقدس با اجرای چندین برنامه مفصل در سپاه و نیروهای مسلح از چند ماه پیش شروع شده است. اقدامات و فعالیت هایی که انجام می شود، فارغ از برنامه های معمولی و عادی که سپاه در سال های گذشته انجام می داده است، امسال برنامه های متنوع تر و کامل تری را در نظر گرفته شده است و عمق بیشتری دارد .

وی افزود: همچنین با توجه به پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی نمایشگاه عملیات خیبر، دستاوردهای کشور، کمک های مومنانه و محرومیت زدایی اجرا خواهد شد. امسال ۱۷ هزار و ۷۰۰ نفر از پیشکسوت ها هم تجلیل خواهند شد و نمایشگاه عملیات خیبر هم با مسئولیت استان البرز برپا خواهد شد.

سردار مولایی در پایان با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مقابله با ویروس کرونا، خاطر نشان کرد:با توجه به شیوع ویروس کرونا رژه‌ای که هر ساله در این ایام برگزار می‌شد انجام نمی‌شود و برنامه ها و راهپیمایی‌هایی داخل شهر و برنامه های مجازی و برپای نمایشگاه ها جایگزین خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + هشت =