کد خبر : 227724
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
-

مدیران پروازی و غیربومی فقط به‌دنبال رزومه‌سازی هستند

مدیران پروازی و غیربومی فقط به‌دنبال رزومه‌سازی هستند

به گزارش قائم آنلاین، کیوان مرادیان در گفت‌وگو ، در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شورمست، محور خطیرکوه، کارخانه‌های شن ماسه، غار اسپهبد خورشید و روستای پیت‌سرا اظهار کرد: جلسه‌ای با مرغداران سوادکوه برگزار شده که در این جلسه طرحی از سوی مرغداران در خصوص احداث تولیدی خوراک مرغ مطرح شد، مشکلات تامین اعتبارت برای

به گزارش قائم آنلاین، کیوان مرادیان در گفت‌وگو ، در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شورمست، محور خطیرکوه، کارخانه‌های شن ماسه، غار اسپهبد خورشید و روستای پیت‌سرا اظهار کرد: جلسه‌ای با مرغداران سوادکوه برگزار شده که در این جلسه طرحی از سوی مرغداران در خصوص احداث تولیدی خوراک مرغ مطرح شد، مشکلات تامین اعتبارت برای آغاز عملیات اجرایی این طرح مطرح و مورد پیگیری قرار گرفت تا اعتبارات لازم از سوی بانک توسعه و تعاون تامین شود.

وی در خصوص جاده خطیرکوه با ابراز تاسف از برداشت بی‌رویه اطراف غار اسپهبد خورشید که موجب نگرانی‌هایی شد، افزود:متاسفانه در اثر بی‌دقتی و نظارت کم مسئولان ذیربط عرصه و حریم غار و آثار تاریخی رعایت نشد و با برداشت‌های بی‌رویه معادن شن و ماسه آسیب‌های جبران ناپذیری به منطقه وارد شد.
نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فعالیت بدون شناسنامه و بدون نظارت معادن جز ویرانه و جابه‌جایی رودخانه هیچ آورده‌ای برای مردم سوادکوه تاکنون نداشته است، فعالیت معادن شن و ماسه هیچ تاثیری در اشتغال‌زایی منطقه و آبادانی این محور نداشته است.
این مسئول با بیان اینکه موجودات آبزی رودخانه در اثر آلاینده‌های معادن از بین رفته‌اند و بخش کشاورزی منطقه دچار خسارت شده، خوشه‌های شالی به ثمر نرسیده از بین می‌رود، افزود: آلودگی رودخانه در حدی است که مشکلات زیست محیطی ایجاد کرده و امکان رشد آبزیان وجود ندارد.
مرادیان با تاکید بر حفظ آثار تاریخی به احداث پایگاه پژوهشی در منطقه اشاره و خاطرنشان کرد: در راستای حفظ آثار تاریخی و شناسنامه شهرستان، پایگاه پژوهشی به زودی احداث می‌شود و با کمک دستگاه قضایی حریم رودخانه و آثار تاریخی آزاد و از برداشت‌های بی‌رویه معادن جلوگیری می‌شود.
وی به حادثه سقوط سنگ در روز نخست سال جاری در روستای پیت‌سرا اشاره و تصریح کرد: اهالی روستا نسبت به جابه‌جایی روستا و تسریع در حل مشکلات گلایه‌مند هستند، بعد از گذشت بیش از پنج ماه از حادثه سقوط سنگ  پیگیری‌ها فقط در حد مکاتبات اداری بوده که این موضوع خوشایند نیست.
نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی افزود: اهالی روستا با مشکلات جدی روبه‌روهستند، برای حل معظلات مردم هفته آینده با مسئولان استانی جلسه برگزار می‌شود تا دغدغه و دل نگرانی مردم این خطه مورد بررسی قرار گیرد.
این مسئول به مشکل آب آشامیدنی روستای پیت‌سرا نیز اشاره و اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شد یک منبع ۷ هزار لیتری طی روزهای آینده تهیه در روستا نصب، تا مشکل آب شرب روستا رفع شود.
مرادیان در پایان با اشاره به حضور مسئولان غیربومی و پروازی در حوزه انتخابیه تصریح کرد: مدیر و مسئول پروازی و غیربومی هیچ شناخت و تعلق خاطری به منطقه ندارد، این مدیران فقط به دنبال رزومه‌سازی هستند در حالیکه سوادکوه نیاز به مدیران متعصب و دلسوز دارد که آشنا به چالش‌های سوادکوه باشند تا بتواند گام‌های موثری بردارند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 7 =