کد خبر : 227434
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
-

مسافر هتاک امروز تحویل ناجا مازندران شد

مسافر هتاک امروز تحویل ناجا مازندران شد

به گزارش قائم آنلاین، سامع خورشاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: م. ج مسافری که سه روز پیش در اقدامی عجیب در فضای مجازی به مردم مازندران هتاکی و اهانت کرده بود صبح امروز برای ادامه فرایند بازجویی به فرماندهی انتظامی مازندران تحویل داده شد. وی با بیان اینکه این فرد پس از عکس العمل

به گزارش قائم آنلاین، سامع خورشاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: م. ج مسافری که سه روز پیش در اقدامی عجیب در فضای مجازی به مردم مازندران هتاکی و اهانت کرده بود صبح امروز برای ادامه فرایند بازجویی به فرماندهی انتظامی مازندران تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه این فرد پس از عکس العمل مردم و مسئولان مازندرانی از استان متواری شده و در تهران خود را به پلیس فتا معرفی کرده بود، افزود: این متهم صبح امروز برای بررسی پرونده  از تهران به مازندران انتقال داده شد.

خورشاد گفت: فرد هتاک از مردم مازندران عذرخواهی کرد و از این اقدام نادرست خود نیز پشیمان شد.

رییس پلیس فتای مازندران با بیان اینکه پرونده این فرد در دادسرا رسیدگی خواهد شد، ادامه داد: هرگونه عمل افراد هنجارشکن در فضای مجازی در رصد پلیس فتا قرار دارد.

بعد از انتشار کلیپی موهن و توهین آمیز به مردم مازندران و شهرستان کلارشت، رسانه‌ها، فعالان شبکه اجتماعی استان و سایت بلاغ به صورت مستمر پیگیر پرونده از سوی مسئولان ناجا و دستگاه قضا تا حصول نتیجه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 − سه =