کد خبر : 227412
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
-

بیانیه گرامیداشت روز پدافند هوایی

بیانیه گرامیداشت روز پدافند هوایی

به گزارش قائم آنلاین، در این پیام آمده است:امنیت و آرامش ایران اسلامی به ویژه آسمان بیکران آن، مرهون زحمات مدافعان گمنامی است که بی‌هیچ تکلف و ادعایی، بی‌وفقه و مجاهدانه در سراسر این سرزمین مقدس در تلاشند. مردان مردی که با تاسی از حماسه عاشورای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران

به گزارش قائم آنلاین، در این پیام آمده است:امنیت و آرامش ایران اسلامی به ویژه آسمان بیکران آن، مرهون زحمات مدافعان گمنامی است که بی‌هیچ تکلف و ادعایی، بی‌وفقه و مجاهدانه در سراسر این سرزمین مقدس در تلاشند. مردان مردی که با تاسی از حماسه عاشورای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش برای دفاع از اسلام از هیچ کوششی دریغ نداشته و ندارند.

۱۹ شهید گرانقدر سایت راداری سوباشی در عاشورای پنجم مرداد ماه سال ۶۷ نمونه‌­های بارز این مبارزان خستگی ناپذیر آسمان ولایت‌اند که با شهادت‌شان در تاریخ این مرز و بوم همیشه جاودانه شدند.

سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت این روز توفیقات روز افزون تمامی همسنگران در عرصه پدافند هوایی کشور را از خداوند متعال خواستار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − دوازده =