کد خبر : 227349
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۹
-

رییس جمهور آرژانتین خواهان بازگشت مسی به وطنش شد

رییس جمهور آرژانتین خواهان بازگشت مسی به وطنش شد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از  کلارین، لیونل مسی می‌خواهد در این تابستان بارسلونا را ترک کند و تیم‌هایی همچون منچسترسیتی و پاری‌سن ژرمن خواهان ستاره آرژانتینی هستند. در چنین شرایطی هواداران نیوولز اولد بویز پنج شنبه به خیاباهای شهر روساریو رفتند و از کاپیتان بارسا در خواست کردند برای تیم زادگاه خود بازی

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از  کلارین، لیونل مسی می‌خواهد در این تابستان بارسلونا را ترک کند و تیم‌هایی همچون منچسترسیتی و پاری‌سن ژرمن خواهان ستاره آرژانتینی هستند. در چنین شرایطی هواداران نیوولز اولد بویز پنج شنبه به خیاباهای شهر روساریو رفتند و از کاپیتان بارسا در خواست کردند برای تیم زادگاه خود بازی کند. آلبرتو فرناندس، رییس جمهور آرژانتینی هم چنین درخواست مشابهی از مسی داشت. او گفت: تو در قلب همه ما هستی و هرگز نتوانستیم بازیت را در سرزمینمان تماشا کنیم. این لذت را با به پایان رساندن فوتبال خود در نیولوز اولد بویز به ما بده.

فرناندس در پایان اظهار کرد: اگر مسی در بارسلونا فوتبال خود را به پایان نرساند باید این کار را در تیم نیوولز اولد بویز انجام دهد. همانطور که دوست دارم مارچلو بیلسا روزی به نیوولز برگردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × چهار =