کد خبر : 227132
تاریخ انتشار : شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
-

پرونده دیگری برای مورالس

پرونده دیگری برای مورالس

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از “خبرگزاری فرانسه”، طی هفته گذشته، مورالس ۶۰ ساله با دو اتهام جداگانه رابطه با دختران زیر سن قانونی روبه‌رو شده است. جینین آنی یز، رئیس جمهور محافظه‌کار در این باره در توییتر نوشت: اوو مورالس باید درباره سوء‌استفاده جنسی از کودکان به دادگاه و کشور توضیح دهد. هفته

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از “خبرگزاری فرانسه”، طی هفته گذشته، مورالس ۶۰ ساله با دو اتهام جداگانه رابطه با دختران زیر سن قانونی روبه‌رو شده است.

جینین آنی یز، رئیس جمهور محافظه‌کار در این باره در توییتر نوشت: اوو مورالس باید درباره سوء‌استفاده جنسی از کودکان به دادگاه و کشور توضیح دهد.

هفته گذشته وزارت دادگستری بولیوی، شکایتی مبنی بر تجاوز و قاچاق انسان علیه مورالس، طی سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۹ که رهبر این کشور بود، تنظیم کرد.

حزب جنبش سوسیالیسم مورالس، ادعا می‌کند این اتهامات، یک “تأثیر سیاسی انتخاباتی” بر انتخابات ریاست جمهوری اکتبر را نشانه گرفته‌اند.

مورالس در این انتخابات حضور ندارد اما “لوئیس آرک”، نامزد حزب جنبش سوسیالیسم از ماه ژانویه که به عنوان نامزد انتخابات معرفی شده، به طور مداوم در صدر نظرسنجی‌ها قرار داشته است.

وزیر امور خارجه بولیوی، “کارن لونگاریک” نیز از آرژانتین خواسته “از شر مورالس خلاص شود”، کسی که مدعی هستند همسایه آمریکای جنوبی‌شان “به هر بهایی” از او محافظت می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − چهار =