کد خبر : 227049
تاریخ انتشار : شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۹:۲۰
-

پخش زنده لیگ قهرمانان آسیا در ۳ کشور اروپایی

پخش زنده لیگ قهرمانان آسیا در ۳ کشور اروپایی

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از الرای، کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که با شبکه اسپورت یک قراردادی را امضا کرده است که به موجب آن بازی های لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ به صورت زنده از این شبکه در سه کشور اروپایی آلمان، اتریش و سوئیس پخش خواهند شد. طبق

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از الرای، کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که با شبکه اسپورت یک قراردادی را امضا کرده است که به موجب آن بازی های لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ به صورت زنده از این شبکه در سه کشور اروپایی آلمان، اتریش و سوئیس پخش خواهند شد. طبق این قرارداد همه بازی ها به صورت زنده و گزیده بازی ها به صورت مجانی پخش می شود.

داتو ویندسور، دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا از این قرارداد ابراز خوشحالی کرد و از اعتماد این شبکه بزرگ اروپایی به فوتبال آسیا تشکر کرد.

دانیل فون، مدیر این شبکه هم گفت: لیگ قهرمانان آسیا از بهترین و معتبرترین رقابت ها در قاره آسیاست. بعضی از بازیکنان و باشگاه هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند در اروپا هم شناخته شده هستند.

پخش زنده لیگ قهرمانان آسیا در اروپا باعث می شود بازیکنانی که در این رقابت بزرگ بازی می کنند بیشتر مورد توجه اروپایی ها قرار گیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + چهارده =