کد خبر : 227140
تاریخ انتشار : شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
-

هنجارشکنی در سواحل فریدونکنار در شب تاسوعای حسینی+ بیانیه محکومیت امت امام حسین(ع)

هنجارشکنی در سواحل فریدونکنار در شب تاسوعای حسینی+ بیانیه محکومیت امت امام حسین(ع)

به گزارش قائم آنلاین،  مازندرانی‌ها که در ارادت‌ورزی به اهل بیت پیامبر(ص) شهره‌اند، تاب تحمل هنجارشکنی عده‌ای مسافر در سواحل دریا آنهم در شب‌ تاسوعای حسینی را ندارند. فراز و فرود نمودار ابتلا به کرونا و ادامه وضعیت قرمز، مردم مازندران را نگران کرده و گویا گوش شنوایی نیست چرا که از روزهای گذشته باوجود

به گزارش قائم آنلاین،  مازندرانی‌ها که در ارادت‌ورزی به اهل بیت پیامبر(ص) شهره‌اند، تاب تحمل هنجارشکنی عده‌ای مسافر در سواحل دریا آنهم در شب‌ تاسوعای حسینی را ندارند.

فراز و فرود نمودار ابتلا به کرونا و ادامه وضعیت قرمز، مردم مازندران را نگران کرده و گویا گوش شنوایی نیست چرا که از روزهای گذشته باوجود هشدارهای اعلام شده اما مردم بار سفر را بستند و راهی مازندران شدند.

برخی از مسافران در سواحل فریدونکنار علاوه بر بی‌توجهی نسبت به وضعیت قرمز کرونایی، در شب تاسوعای حسینی دست به هنجارشکنی و رفتارهای غیراخلاقی زدند.

روز گذشته نیز برخی از مسافران در شهرستان فریدونکنار علاوه بر بی‌توجهی نسبت به حقوق شهروندی در گوشه‌ای از شهر دست به رفتارهای غیراخلاقی زدند.

مسئولان فریدونکنار باید نسبت به این اتفاقات هوشیاری بیشتری به خرج داده تا در این روزها که قلب شهروندان فریدونکناری مالامال غم حسینی است با این صحنه های غیراخلاقی خدشه‌دار نشود.

*بیانیه “امت امام حسین(ع)” فریدونکنار

در پی رفتار هنجارشکنانه تعدادی از مسافران در شهرستان فریدونکنار که در صفحات مجازی این شهرستان و استان همزمان با ایام عزاداری امام حسین(ع) “امت امام حسین(ع)” فریدونکنار بیانه ای را صادر کردند.

در متن این بیانیه آمده است: در روزهایی که شمیم سیدالشهدا(ع) در کشورهای مختلف دنیا به ویژه ایران اسلامی پیچیده است و هیات های مذهبی با شور و شعور هرچه تمام تر و با رعایت مسائل بهداشتی درحال اقامه عزای حسینی هستند، برخی افراد و جریان ها با اقداماتی در پی توهین به ساحت مقدس امام حسین(ع) هستند.

در پی انتشار تصاویری زننده در صفحات مجازی از رفتار نابهنجار برخی از مسافران در شهرستان فریدونکنار که علاوه بر بی توجهی نسبت به مسائل بهداشتی در گوشه ای از شهر دست به رفتارهای زشت و موهن زده اند احساسات عزاداران حسینی جریحه دار شده است.

هیات های مذهبی شهرستان فریدونکنار که امسال در قالب یک هیات واحد به نام “امت امام حسین(ع)” پرچم عزاداری برای سرور و سالار شهیدان برافراشته اند ضمن محکوم کردن رفتارهای زشت و زننده برخی از مسافران، از مسئولان شهرستانی میخواهیم به شدت با اینگونه افراد برخورد لازم صورت گیرد.

امت امام حسینی خطه مبارک که برای همیشه ایام پرچمدار ولایتمداری و انقلابی گری است و در مسیر شهید حاج حسین بصیر حرکت می کند هیچگاه به ولنگاران اجازه نخواهد داد که فریدونکنار را حیات خلوتی برای کارهای کثیف خود انتخاب کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست + 11 =