کد خبر : 226990
تاریخ انتشار : جمعه ۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
-

بارسلونا معاوضه گریزمان-فلیکس را تکذیب کرد

بارسلونا معاوضه گریزمان-فلیکس را تکذیب کرد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از موندو دپورتیوو، باشگاه بارسلونا خبر مارکا را برای صفحه نخست خود در روز جمعه رد کرد. رسانه اسپانیایی مدعی شد که تیم کاتالانی از اتلتیکومادرید درخواست معاوضه آنتوان گریزمان با ژائو فلیکس را کرده است. آبی اناری ها به موندو دپورتیوو اعلام کردند چنین تماسی وجود داشته است

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از موندو دپورتیوو، باشگاه بارسلونا خبر مارکا را برای صفحه نخست خود در روز جمعه رد کرد. رسانه اسپانیایی مدعی شد که تیم کاتالانی از اتلتیکومادرید درخواست معاوضه آنتوان گریزمان با ژائو فلیکس را کرده است. آبی اناری ها به موندو دپورتیوو اعلام کردند چنین تماسی وجود داشته است اما از طرف باشگاه اتلتیکو بوده است و آن ها برای خرید دوباره مهاجم فرانسوی بازیکنان مختلفی را پیشنهاد دادند اما فلیکس جزو آن ها نبود. جواب بارسا قطع بود: گریزمان فروشی نیست.

علاوه بر این تیم کاتالانی هرگونه مذاکره ای را با اتلتیکو در رابطه با خرید بازیکن رد کرد. خوسپ ماریا بارتومئو، رییس باشگاه پس از حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا اعلام کرد مهاجم فرانسوی قابل انتقال نیست. رونالد کومان از او به عنوان یکی از مهره های کلیدی خود برای فصل آینده بهره خواهد برد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + دو =