کد خبر : 226868
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۹:۲۸
-

پیام خداحافظی سیلوا از پاری سن ژرمن

پیام خداحافظی سیلوا از پاری سن ژرمن

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از اسکای اسپورت، تیاگو سیلوا یکی از بازیکنانی است که در تابستان از پاری سن ژرمن جدا خواهد شد. این مدافع برزیلی در بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا برای پاری سن ژرمن به میدان رفت و نتوانست عنوان قهرمانی را با این تیم به دست آورد. او با منتشر

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از اسکای اسپورت، تیاگو سیلوا یکی از بازیکنانی است که در تابستان از پاری سن ژرمن جدا خواهد شد.

این مدافع برزیلی در بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا برای پاری سن ژرمن به میدان رفت و نتوانست عنوان قهرمانی را با این تیم به دست آورد.

او با منتشر کردن پیامی رسما از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

سیلوا در این پیام احساسی نوشت: امروز داستانی که ۸ سال به طول کشید به پایان رسید. از هواداران، مدیران،باشگاه و همه عوامل در پاری سن ژرمن تشکر می کنم. آنها واقعا خانواده من بودند.

این مدافع ۳۵ ساله ادامه داد: من لحظات فراموش نشدنی در پاری سن ژرمن سپری کردم. فرزندان من در پاریس به دنیا آمدند و شهروند فرانسوی شده اند. این کشور و خاطرات شیرین آن برای همیشه در ذهن من باقی خواهند ماند.

تیاگو سیلوا در فصلی که گذشت توانست قهرمانی در لیگ فرانسه، جام اتحادیه و جام حذفی این کشور را به دست آورد اما در لیگ قهرمانان اروپا نایب قهرمان شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + چهارده =