کد خبر : 226856
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۹:۲۲
-

وضعیت کرونا در بابلسر قرمز و محدودیت‌ها ادامه دارد

وضعیت کرونا در بابلسر قرمز و محدودیت‌ها ادامه دارد

به گزارش قائم آنلاین،  اسماعیل حسن‌زاده در نشست خبری به‌مناسبت بزرگداشت هفته دولت در بابلسر اظهارکرد: از هفته دولت سال گذشته تاکنون یک‌سال گذشته و امسال در سال پایانی دولت تدبیر و امید در شهرستان هستیم و تمام تلاش ما بهره‌برداری مناسب و به سرانجام رساندن پروژه های نیمه تمام در بابلسر است. وی خاطرنشان

به گزارش قائم آنلاین،  اسماعیل حسن‌زاده در نشست خبری به‌مناسبت بزرگداشت هفته دولت در بابلسر اظهارکرد: از هفته دولت سال گذشته تاکنون یک‌سال گذشته و امسال در سال پایانی دولت تدبیر و امید در شهرستان هستیم و تمام تلاش ما بهره‌برداری مناسب و به سرانجام رساندن پروژه های نیمه تمام در بابلسر است.

وی خاطرنشان کرد: امروز بیست و سومین ماه حضورم در بابلسر بوده و تمام تلاش ما اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و سپس کلنگ‌زنی و تعریف پروژه‌های جدید در شهرستان است.

فرماندار بابلسر تصریح کرد: در هفته دولت امسال ۱۷ پروژه افتتاح و یک پروژه طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان کلنگ‌زنی می‌شود که ارزش ریالی آن بالغ بر ۱۸٫۵ میلیارد تومان است.

حسن‌زاده یادآور شد: یکی از پروژه‌های مهم ما پروژه آبیاری کم فشار با اعتباری معادل ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و افتتاح سالن چندمنظوره ورزشی احمدکلا است.

وی افزود: پنج پروژه در حوزه برق، چهار پروژه در حوزه مسکن، دو پروژه ورزشی و چند پروژه در زمینه راه و جهاد کشاورزی در هفته دولت در بابلسر افتتاح می‌شود.

فرماندار بابلسر با اشاره به وضعیت این شهرستان درخصوص بیماری کرونا گفت: براساس آخرین اعلام دانشگاه علوم پزشکی، وضعیت بابلسر همچنان قرمز بوده و محدودیت‌هایی برای آن در نظر گرفته و تا زمانی که به وضعیت سفید نرسیم این محدودیت‌ها اعمال می‌شود.

این مسئول ادامه داد: تجربه نشان داده که با تمام هشدارهایی که داده می‌شود، اما بسیاری از مردم تمایل دارند به سیر و سیاحت بپردازند و قالب افرادی که مقصد سفر آن‌ها استان مازندران است، بابلسر را هدف اول گردشگری خود قرار می‌دهند که به‌خاطر این موضوع ناگزیر به اعمال محدودیت‌هایی برای کنترل کرونا هستیم.

حسن‌زاده اظهارکرد: تمام طرح‌های سالم‌سازی دریا را تعطیل و مسیرهای منتهی به دریا را مسدود کردیم تا از شیوع مجدد ویروس کرونا در شهرستان جلوگیری شود.

وی اظهارکرد: مسیر تعریض جاده بابلسر به بهنمیر در محدوده پدآفند هوایی نیاز به جابجایی دارد و بخشی از کار انجام شد و با توجه به اینکه مشکل اعتباری وجود داشت پروژه با تاخیر مواجه شده اما به‌زودی پس از تامین اعتبار نسبت به تکمیل این پروژه اقدام می‌شود.

فرماندار بابلسر خاطرنشان کرد: در سفر نوبخت به بابلسر دستورات خوبی از ایشان برای اتمام پروژه‌های بزرگ منطقه از جمله تعریض جاده نیروی هوایی گرفته شد.

حسن‌زاده تصریح کرد: در حال پیگیری برای تامین خسارت پلاژداران هستیم و مکاتباتی با اداره کل میراث فرهنگی استان در این زمینه انجام شده است.

وی گفت: ۱۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی در بابلسر احیا می‌شود که این امر سبب افزایش تولید محصولات کشاورزی در راستای تحقق شعار سال می‌شود.

فرماندار بابلسر تاکید کرد: مراسم دسته‌روی در امام‌زاده ابراهیم(ع) بابلسر برگزار نمی‌شود و فقط عزاداری در صحن امامزاده انجام و به صورت زنده در شبکه‌های تلویزیونی و مجازی پخش می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − 4 =