کد خبر : 226947
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
-

ماده ۳۸ آیین نامه برای تشکیل کمیسیون قضایی مجلس اصلاح می‌شود

ماده ۳۸ آیین نامه برای تشکیل کمیسیون قضایی مجلس اصلاح می‌شود

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام حسن نوروزی در گفت و گو ، درباره آخرین وضعیت تشکیل کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: با امید به خدا پس از تعطیلات مجلس، اصلاح ماده ۳۸ آیین نامه داخلی مجلس در صحن علنی مجلس به رای گذاشته می شود. وی افزود: پس از آن، موضوع به کمیسیون

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام حسن نوروزی در گفت و گو ، درباره آخرین وضعیت تشکیل کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: با امید به خدا پس از تعطیلات مجلس، اصلاح ماده ۳۸ آیین نامه داخلی مجلس در صحن علنی مجلس به رای گذاشته می شود.

وی افزود: پس از آن، موضوع به کمیسیون آیین نامه ارجاع می شود و پس از بررسی ها و اصلاح و تصویب و گذراندن روند قانونی می توانیم کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس یازدهم را تشکیل دهیم.

به گزارش ایسنا، با گذشت بیش از سه ماه از آغاز به کار مجلس یازدهم، تاکنون کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضای آن تشکیل نشده و این کمیسیون فعالیت خود را آغاز نکرده است. تنها ۸ نفر از نمایندگان برای عضویت در کمیسیون حقوقی و قضایی اعلام آمادگی کرده اند که به گفته حسن نوروزی می توان با اصلاح ماده ۳۸ آیین نامه داخلی مجلس زمینه ای را فراهم کرد تا کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس کار خود را با همین ۸ عضو آغاز کند تا بعدا از نمایندگانی که به مجلس راه پیدا می‌کنند برای عضویت در کمیسیون استفاده شود، یا این امکان فراهم شود که از عضویت نمایندگان از سایر کمیسیون‌ها استفاده شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 5 =