کد خبر : 226809
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
-

نامگذاری کتابخانه اتاق بازرگانی به نام محسن خلیلی عراقی

نامگذاری کتابخانه اتاق بازرگانی به نام محسن خلیلی عراقی

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام بوتان، مردی که اسطوره تولیدکنندگان، تشکل گرایی و سرآمد اخلاق در کسب وکار نامیده می شود و به باور فعالان بخش خصوصی و رئیس اتاق ایران” دانشگاه عشق” است. در این مراسم که با توجه به پروتکل‌های بهداشتی به طور محدود و در اتاق ایران برگزار شد، کتابخانه اتاق ایران به نام

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام بوتان، مردی که اسطوره تولیدکنندگان، تشکل گرایی و سرآمد اخلاق در کسب وکار نامیده می شود و به باور فعالان بخش خصوصی و رئیس اتاق ایران” دانشگاه عشق” است.

در این مراسم که با توجه به پروتکل‌های بهداشتی به طور محدود و در اتاق ایران برگزار شد، کتابخانه اتاق ایران به نام این بزرگمرد صنعت نامگذاری و از تندیس ایشان نیز رونمایی شد.

درمراسم مذکور آقای شافعی رئیس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به تجربیات همکاری اش با مهندس خلیلی عراقی گفت:” در سال ۱۳۵۳ که وارد گروه صنعتی بوتان شدم، در واقع پا در خانواده ای گذاشتم که مالامال از عشق و دوستی بود. به یاد ندارم کسی مهندس خیلی عراقی را به فامیل صدا کند.

بلکه ایشان «آقاجان» همه بودند. بوتان یک خانواده صمیمی بود و به یاددارم وقتی که این دانشگاه عشق دچار مشکلات مالی شد، پرسنل بوتان جمع شدند تا اعلام کنند که حاضرند حقوق نداشته باشند اما در این خانواده صمیمی، هر روز حضور بهم رسانند”.

آرمان گرایی، عزت نفس، مسئولیت پذیری، بردباری و اشاعه عشق مهمترین عواملی است که به باور رئیس اتاق ایران موجب کامیابی مهندس خلیلی عراقی شده است.

مهندس محسن خلیلی عراقی نیز در این مراسم با تأکید بر اینکه ریشه حل مشکلات فعلی اقتصاد کشور در گرو صنعتی شدن است، به سخنرانی پرداخت و از همراهی چند دهه بخش خصوصی با او قدردانی کرد.

محسن خلیلی عراقی بنیان گذار شرکت بوتان، که به “پدر صنعت ایران” نیز مشهور است نخستین فردی است که توانست شعله های گاز را در خانه های ایرانی روشن کند.

نامبرده با کمک پدر، شرکت بوتان را در سال ۱۳۳۲ تاسیس نموده و به عنوان پایه گذار صنعت گاز در ایران اقدام به ساخت وسایل گازسوز و توزیع گاز در خانه ایرانی ها نمود.

اجاق گاز، بخاری گازی، آبگرمکن گازی ایستاده، آبگرمکن دیواری فوری، پکیج شوفاژ دیواری، مایکروفر،سیلندر گاز مایع، اجاق گاز پیک نیک، و… از جمله وسایل خانگی هستند که محسن خلیلی برای اولین بار آنها را در شرکت بوتان تولید و به بازار ایران عرضه کرد.

در حال حاضر شرکت صنعتی بوتان سومین تولید کننده بزرگ آبگرمکن فوری دیواری در دنیا می باشد و در سالهای اخیر، با کسب عنوان صادر کننده نمونه ملی در سه سال پیاپی، سهم بسیار بزرگی در توسعه صادرات غیرنفتی کشور بر عهده دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + 10 =