کد خبر : 226494
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
-

فعال زن سعودی تولد سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی را تبریک گفت

فعال زن سعودی تولد سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی را تبریک گفت

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خلیج (فارس) آنلاین، سعاد الشمری، فعال سعودی در صفحه کاربری خود در توییتر با انتشار این فیلم نوشت: درود سعاد الشمری، فعال سعودی بر آویخای ادرعی، فعال عالی که دائما برای ما آیات قرآن و احادیث می‌نویسد و از عقیده ما به عنوان مسلمان دعوت به صلح و

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خلیج (فارس) آنلاین، سعاد الشمری، فعال سعودی در صفحه کاربری خود در توییتر با انتشار این فیلم نوشت: درود سعاد الشمری، فعال سعودی بر آویخای ادرعی، فعال عالی که دائما برای ما آیات قرآن و احادیث می‌نویسد و از عقیده ما به عنوان مسلمان دعوت به صلح و همزیستی و آشتی و تسامح را استنباط می‌کند.

وی در تعریف و تمجید از سخنگوی ارتش اسرائیل گفت، ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در همه مناسبت‌ها چه دینی چه ملی به ما تبریک می‌گوید و صفحه توییتری زیبایی دارد؛ صفحه‌ای که صرف نظر از وظیفه‌ای که باید انجام دهد به آشتی تسامح و صلح دعوت می‌کند.

الشمری در ادامه تولد ادرعی را به وی تبریک گفته و آرزو کرد سال‌های آتی و سال جدید، سال “صلح” بر ملت عربستان و رژیم صهیونیستی و تمامی ملت‌های منطقه باشد.

ادرعی هم این فیلم را در صفحه توییتر خود بازنشر کرد و نوشت: از دوست سعودی سعاد الشمری بابت تبریک تولدم سپاسگزارم. تو برای بسیاری نمونه و الگو هستی‌.

ادرعی در صفحه توییتری خود به زبان عربی فعالیت زیادی دارد و تلاش می‌کند تصاویری را منتشر کند که مدعی “تسامح” اسرائیلی‌ها و همزیستی آنها با همه ادیان هستند. این در حالی است که رژیم اشغالگر خانه‌های فلسطینی‌ها را تخریب و شهرک‌سازی را در اراضی اشغالی ادامه می‌دهد.

پیام توییتری الشمری در راستای تلاش‌ها برای عادی سازی روابط بین عربستان و رژیم صهیونیستی قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 4 =