کد خبر : 226498
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
-

شرکت NSO برنامه جاسوسی را به کشورهای شورای همکاری خلیج فارس فروخته است

شرکت NSO برنامه جاسوسی را به کشورهای شورای همکاری خلیج فارس فروخته است

به گزارش قائم آنلاین، روزنامه هاآرتص نوشت: شرکت NSO از شرکت‌های اسرائیلی بسیار فعال در کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس است. برنامه پگاسوس۳ که این شرکت آن را ارتقا بخشیده، اجازه هک کردن موبایل، پاک کردن محتویات آن و به کارگیری آن از دور برای تصویربرداری و ضبط صدا را می‌دهد. کادر این شرکت

به گزارش قائم آنلاین، روزنامه هاآرتص نوشت: شرکت NSO از شرکت‌های اسرائیلی بسیار فعال در کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس است. برنامه پگاسوس۳ که این شرکت آن را ارتقا بخشیده، اجازه هک کردن موبایل، پاک کردن محتویات آن و به کارگیری آن از دور برای تصویربرداری و ضبط صدا را می‌دهد.

کادر این شرکت که نامشان “محققان نقاط ضعف” است به دنبال بروزرسانی‌های سریعی که شرکت‌ها روی موبایل‌ها انجام می‌دهند، نقص‌ها را رصد کرده و می‌توانند به صورت مستقل موبایل‌ها را هک کنند.

رژیم صهیونیستی رسما بین شرکت‌ها و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس میانجیگری می‌کند. نمایندگان رسمی از اسرائیل در دیدارهایی که این شرکت با مسؤولان دستگاه‌های اطلاعات کشورهای عربی دارد، شرکت می‌کنند. بخشی از این دیدارها در اسرائیل انجام شده است.

شرکت NSO کادر ویژه‌ای را برای همکاری با کشورهای شورای همکاری خلیج فارس به کار گرفته و تمام کارکنان ویزای خارجی دارند.

روزنامه هاآرتص نوشت: این شرکت روی هر کدام از کشورهای عربی یک نام گذاشته که اول آن حرف اول نام آن کشور است و در واقع با نام یک نوع خودرو نامگذاری می‌شوند. مثلا عربستان در اسناد این شرکت “سوبارو”، بحرین BMW و اردن JAGUAR نامگذاری می‌شوند.

این شرکت نام کشورها را ذکر نکرده بلکه به این شکل نامگذاری کرده است. طبق اطلاعاتی که هاآرتص به دست آورده شرکت NSO طی سال‌های اخیر قراردادهایی با عربستان، بحرین، عمان، ابوظبی و رأس الخیمه امضا کرده است.

نمایندگان این شرکت‌ها طی دیدارهایشان در کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس توانایی‌های برنامه هک کردن موبایل‌ها را به نمایش می‌گذارند.

این شرکت می‌تواند از دور کاملا برنامه را تحت کنترل داشته باشد. کارکنان شرکت هر زمان که بخواهند می‌توانند این برنامه را ببندند یا وارد برنامه شده و از اطلاعات جمع‌آوری شده اطلاع یابند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + 13 =