کد خبر : 226458
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
-

از ضدعفونی کردن بیمارستان‌ها تا برپایی عزای سیدالشهدا

از ضدعفونی کردن بیمارستان‌ها تا برپایی عزای سیدالشهدا

به گزارش قائم آنلاین، اینجا هوای برخی ماهها فرق می کند، مثل فروردین که شکوفه ها صورتی و سفید شهر را احاطه کرده اند و زندگی می‌بخشند، یا مهر که به کوچه ها شیطنت های بچگانه جان می دهد؛ اما محرم جنسش فرق می کند، از بچگی سیاه رنگ عشق معنا پیدا کره است و

به گزارش قائم آنلاین، اینجا هوای برخی ماهها فرق می کند، مثل فروردین که شکوفه ها صورتی و سفید شهر را احاطه کرده اند و زندگی می‌بخشند، یا مهر که به کوچه ها شیطنت های بچگانه جان می دهد؛ اما محرم جنسش فرق می کند، از بچگی سیاه رنگ عشق معنا پیدا کره است و چای روضه خاصیتش، طعمش مرده زنده می کند.

اینجا محرم که می شود کوچه ها سیاه پوش ارباب می شوند و قلب ها از داغ سالار عشق می سوزد، صدای هل من ناصر ینصرونی است که تا غروب عاشورا زمزمه می شود.

اینجا محرم که می شود هر کسی با هر عنوانی، شب ها حسینه دعوت است و مهمان حضرت مهربانیست، امسال با وجودی که کرونا ساز مخالف زد ولی شور و عشق را زره ای کم نکرد همچنان حال و هوای حسین (ع) است که دلمان را تسخیر کرده و حال روضه ها را به سرمان می زند.

یاسر رجبی مداح اهل بیت در گفتگو باخبرنگار ما با اشاره اینکه بسیج همیشه در خط مقدم است، گفت: از زمان شروع ویروس کرونا بسیج در خط مقدم میدان بود و همینطور بسیج مداحان با پتانسیل جوان و مذهبی که داشت توانست کمک بسزایی داشته باشد و تمام تلاشش را برای کم شدن معضلات انجام دهد.

دانلود

وی با بیان برگزاری مراسم عزادارای حسینی با رعایت پرتکل ها ستاد کرونا، عنوان کرد: با وجود شرایط قرمز در استان مازندران و آمل و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که گفته اند تابع دستور ستاد مقابله با کرونا هستند، ما نیز با توجه به پرتکل های این ستاد با توزیع ماسک و ضدعفونی کردن مراسم سالار شهیدان را برگزار می کنیم.

مداح اهل بیت تصریح کرد: با حمایت های فرمانده سپاه ناحیه آمل که شبانه روزی زحمت کشیده اند، فضا مناسبی را برای مراسم مهیا کنند تا بدون هیچ دغدغه ای عزاداری انجام شود، تشکر می کنم، فضای باز و محیط بزرگی که در اختیار عزاداران قرار داده، شرایط خوبی را فراهم کرده است.

وی با تاکید اینکه فعالیت های بسیج در زمان کرونا، عنوان کرد: از ابتدای کرونا که شرایط سختی وجود داشت به ضدعفونی معابر و مکان های حساس پرداختیم همچنین بخاطر نیاز جامعه ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی تولید کردیم.

رجبی ادامه داد:جز در شب های بارانی ، یک شب درمیان حتی شبهای عیددبه ضدعفونی کردن معابر، بیمارستانها، پمپ بنزین ها با آب ژاول و مواد مخصوص ضدعفونی می شود.

وی مواد ضدعفونی در هر شب را بیش از ۲ هزار لیتر خواند و اظهار کرد:۲۵ محله در شهر تقسیم شده که در هر شب به چند محله و روستاهایی که به ضدعفونی نیاز دارند در قالب ۵ ماشین به ضدعفونی می پردازند.

رجبی تصریح کرد: با وجود شرایط اقتصادی بد در زمان کرونا به تهیه بسته های معیشتی برای خانواده های نیازمندم پرداختیم.

وی نیروهای مردمی را جهادگر خواند و افزود: قبل از این برای خیلی ها سوال بود آیا زمانی که جنگ شود جوانان ما به جنگ می روند، امروز شاهد هستیم که با تمام وجود خطر مرگ را پذیرفتند و در مقابل گلوله‌های ویروس کرونا ایستادند.

دانلود

مداح اهل بیت ادامه داد: وقتی شیفت بندی می کنیم، برای اینکه نوبتشان نیست ناراحت می شود و حتی بحث می کنند، مانند زمان جنگ که بهانه می آوردند، شناسنامه شان را پایین می آوردند و هر کاری می کردند تا بیشتر سهمی در دفاع از کشور داشته باشند.

وی تصریح کرد: این فضا و شور و شوق را می بینم، مطمئنم که این جوانان هیچ وقت صحنه را خالی نمی کنند، از ۴ غروب تا ۲ صبح مشغول فعالیت اند و خستگی برایشان معنای ندارد.

این جهادگر جوان از دیگر فعالیتهای این مجموعه گفت: بیش از ۳۰۰ بطری آب پرتقال گرفته و به بیمارستان ها ارسال می شود، همچنین بخاطر ایجاد شرایط روحی مناسب برای بیماران، مشاور به بیمارستان ها می رود تا در روحیه گرفتن و شکست بیماری کمک حالی برایشان باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 − یک =