کد خبر : 226386
تاریخ انتشار : شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
-

رنگ و بوی متفاوت نذری‌ها در محرم امسال

رنگ و بوی متفاوت نذری‌ها در محرم امسال

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام به روز رسان، به دلیل شیوع ویروس کرونا، امسال هیئت‌ها نمی‌توانند همانند سالهای قبل میزبان عزاداران حسینی باشند و برای اجرای آیین‌های محرم برنامه‌ریزی کنند. برنامه‌های عزاداری باید با حفظ فاصله‌ی اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در فضاهای باز و به صورت محدود انجام شود. رسانه‌های داخلی از مردم خواستند

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام به روز رسان، به دلیل شیوع ویروس کرونا، امسال هیئت‌ها نمی‌توانند همانند سالهای قبل میزبان عزاداران حسینی باشند و برای اجرای آیین‌های محرم برنامه‌ریزی کنند. برنامه‌های عزاداری باید با حفظ فاصله‌ی اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در فضاهای باز و به صورت محدود انجام شود.

رسانه‌های داخلی از مردم خواستند که برای امنیت بیشتر و جلوگیری از انتشار و گسترش ویروس کرونا، در اماکن مذهبی حضور پیدا نکنند و حدالامکان در خانه بمانند و از طریق برنامه‌های تدارک دیده شده تلویزیونی به عزاداری بپردازند.

همچنین برای ادای نذر به جای پخت غذای نذری، مواد اولیه خشک یا خام و غذاهای آماده و بسته‌بندی شده را توزیع کنند.

پخش نذری به مناسبت‌های مختلف، از آداب و سنت‌های‌ دیرینه در بین مسلمانان جهان است. در ماه محرم، خیرین بسیاری با تهیه و توزیع غذا در بین عزاداران امام حسین علیه‌السلام، نذرهای خود را ادا می‌کنند و مردم هم برای حاجت روا شدن و احترام به این مجالس مذهبی در تکیه‌ها و مساجد حضور پیدا می‌کنند.

شرکت در مراسم‌ ماه محرم باعث نزدیک‌تر شدن افراد به خداوند و تقویت باورهای دینی و اجتماعی آن‌ها می‌شود؛ اما امسال با وجود بیماری کرونا، دیگر نمی‌شود مراسم دسته‌روی و سوگواری برگزار کرد و در هیئت‌ها دیگ‌های بزرگ نذری به راه انداخت.

امسال متفاوت نذری بدهید

در این ایام، شما می‌توانید به جای پختن و پخش کردن غذا در تکیه و حسینیه‌ها و پذیرایی از صف‌های دسته‌روی، به روش‌های دیگری نذر خود را ادا کنید.

پیشنهاد می‌کنیم، مواد غذایی خشک یا خام را در بسته‌بندی‌های بهداشتی تهیه کنید و در مناطق محروم به دست نیازمندان برسانید و یا غذاهای آماده، انواع نوشیدنی و محصولات پذیراییِ بسته‌بندی شده را در بین مردم توزیع کنید.

برای تهیه این اقلام، بهترین راه استفاده از خدمات آنلاین و خرید غیرحضوری از سایت‌های اینترنتی پخش مواد غذایی است؛ اما از کجا خرید کنیم؟

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که تمامی مواد خوراکی مرتبط با این ایام را از بازار آنلاین به‌روزرسان تهیه کنید. اقلام مذکور شامل این موارد است: مواد غذایی خشک مانند چای و برنج و حبوبات، انواع شیرها و آبمیوه­ های بسته بندی و تک نفره، خرما و شیرینی‌های خشک، کیک و شیرینی­‌هایی با بسته­‌بندی­‌های بهداشتی، آب معدنی و سایر اقلام خوراکی.

به‌روزرسان یک بازار اینترنتی در بستر وب‌سایت و اپلیکیشن موبایل است که محصولاتی تازه و با تاریخ تولید روز را به‌صورت مستقیم از تولیدکنندگان اصلی و تامین­‌کنندگان برای شما تهیه می‌کند. تمامی محصولات بازار آنلاین به‌روزرسان، با تخفیف‌های ویژه به مشتریان ارائه می‌­شوند.

شما می‌توانید به‌صورت ۲۴ ساعته از سایت به‌روزرسان ثبت سفارش انجام دهید و یکی از زمانبندی‌های اعلام شده در سیستم را برای تحویل گرفتن سفارشات خود انتخاب کنید.

بعد از ثبت سفارش، محصولات از تامین­‌کنندگان و تولیدکنندگان اصلی تحویل گرفته شده و توسط ماشین‌های یخچال‌دار و با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی درب منزل به شما تحویل داده می‌شود. به جهت امنیت خاطر، شما می‌توانید هزینه خریدتان را علاوه بر پرداخت آنلاین، در زمان تحویل محصولات درب منزل نیز پرداخت نمایید.

همچنین شما می‌توانید تجربه خریدتان از بازار آنلاین به‌روزرسان را با دوستان و آشنایانتان به اشتراک بگذارید و به ازای ثبت نام هر یک از آن‌ها و ورود شماره همراه شما به عنوان معرف، از اعتبار هدیه برای خرید بهره‌مند شوید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 1 =