کد خبر : 226337
تاریخ انتشار : شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
-

تفاهم همکاری «فدراسیون ورزش های همگانی» و «ایسپا»

تفاهم همکاری «فدراسیون ورزش های همگانی» و «ایسپا»

به گزارش قائم آنلاین، فدراسیون ورزش‌های همگانی بر اساس ضرورت نیاز سنجی جامعه مخاطبان ورزش‌های همگانی و برنامه‌ریزی موثر مبتنی بر داده‌های آماری، اقدام به عقد تفاهم نامه همکاری با مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران «ایسپا» کرد. در نشست امضای تفاهم‌نامه که با حضور افشین ملایی، رییس فدراسیون ورزش های همگانی، دکتر رفیعی مدیر عامل

به گزارش قائم آنلاین، فدراسیون ورزش‌های همگانی بر اساس ضرورت نیاز سنجی جامعه مخاطبان ورزش‌های همگانی و برنامه‌ریزی موثر مبتنی بر داده‌های آماری، اقدام به عقد تفاهم نامه همکاری با مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران «ایسپا» کرد.

در نشست امضای تفاهم‌نامه که با حضور افشین ملایی، رییس فدراسیون ورزش های همگانی، دکتر رفیعی مدیر عامل ایسپا و رضا شجیع، سرپرست نائب رییسی فدراسیون برگزار شد طرفین بر ضرورت توسعه پژوهش های کاربردی تأکید کردند.

ملایی در این نشست از «ایسپا» به عنوان مرجعی تخصصی و رسمی برای تهیه گزارش های علمی و میدانی یاد کرد و افزود: امروزه یکی از نیازهای مهم ورزش همگانی، فقدان گزارش های سیاستی و تحلیلی است که امیدوارم با همکاری نزدیک فدراسیون و ایسپا این خلاء در کوتاه ترین زمان ممکن رفع شود.

رفیعی نیز با اشاره به گزارش بررسی وضعیت سلامت جسمانی ایرانیان، از مراسم رونمایی این گزارش با همکاری فدراسیون و در آینده نزدیک خبر داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 5 =