کد خبر : 226008
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۶:۴۵
-

آخرین وضعیت لیگ بسکتبال از زبان طباطبایی

آخرین وضعیت لیگ بسکتبال از زبان طباطبایی

به گزارش قائم آنلاین، رامین طباطبایی در گفت‌وگو ، درباره آخرین وضعیت روند برگزاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های ایران، توضیح داد: در حال حاضر ۱۶ تیم برای حضور در لگ اعلام آمادگی کرده‌اند، اما ممکن است بخاطر شرایطی که وجود دارد یک یا دو تیم کم و زیاد شوند. با این وجود ما سعی

به گزارش قائم آنلاین، رامین طباطبایی در گفت‌وگو ، درباره آخرین وضعیت روند برگزاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های ایران، توضیح داد: در حال حاضر ۱۶ تیم برای حضور در لگ اعلام آمادگی کرده‌اند، اما ممکن است بخاطر شرایطی که وجود دارد یک یا دو تیم کم و زیاد شوند. با این وجود ما سعی می‌کنیم جلسه هماهنگی برای برگزاری لیگ را هر چه سریع‌تر برگزار کنیم که برای این کار منتظر هستیم تا مدیران عامل باشگاه‌ها نظرات خود را درباره آیین نامه لیگ اعلام کنند چرا که ما آیین نامه را در اختیار باشگاها قرار داده‌ایم.

او افزود: در مجموع این ۱۶ تیم اعلام آمادگی کرده‌اند، اما به دلیل اینکه فعلا تکلیف چند تیم مشخص و قطعی نیست، این پروسه را باز گذاشته‌ام تا تغییرات نهایی صورت بگیرد و ما هم برنامه‌های خود را طبق زمانبندی‌هایی که در نظر داریم پیش ببریم.

رئیس فدراسیون بسکتبال ایران، در واکنش به این موضوع که باشگاه‌ها بخاطر نگرانی از قطعی نبودن برگزاری لیگ فعلا قراردادی را با بازیکنان نبسته‌اند، توضیح داد: ما زمان شروع لیگ را ۲۴ مهر ماه اعلام کرده‌ایم و تاکنون هم کسی به ما نگفته است که مسابقات را برگزار نکنید. والیبال از شهریور شروع می‌کند، فوتبال و فوتسال در حال برگزاری است و ما هم تاریخ شروع مسابقات را ۲۴ مهر تعیین و برنامه‌های لیگ اعم از تاریخ برگزاری جلسه قرعه کشی و هماهنگی را هم بر اساس همین تاریخ تدوین کرده‌ایم. من نمی‌دانم دیگر چگونه باید بگوییم لیگ را برگزار می‌کنیم. اینکه مشکلی پیش بیاید برای کل کشور است و آن موضوع دیگر در دست فدراسیون نیست، چیزی که الان قطعی است برگزاری لیگ از اواخر مهر است.

او درباره آخرین وضعیت تیم‌های پتروشیمی و شهرداری گرگان برای حضور در فصل جدید لیگ نیز توضیح داد: فعلا هیچ گونه تصمیم نهایی مبنی بر حضور یا عدم حضور این دو تیم در لیگ، توسط مدیران عامل آن‌ها به فدراسیون اعلام نشده است. فدراسیون به دلیل قدمت و محبوبیت این دو باشگاه فعلا شرایطی را فراهم کرده تا به این دو باشگاه تا آخرین لحظه فرصت حضور در لیگ را بدهد. در صورتی که این دو باشگاه محترم مایل به حضور در لیگ نباشند ما لیگ را با همان ۱۶ تیم شروع خواهیم کرد.

او تاکید کرد: اینکه می‌گوییم ممکن است یکی دو باشگاه کم شوند بخاطر همین مسائل باشگاه‌هایی چون شهرداری گرگان و پتروشیمی است که البته این موضوع در دست فدراسیون نیست، فعلا ۱۶ تیم اعلام آمادگی کرده‌اند و فدراسیون در حال پیش بردن برنامه‌ها است تا پس از برگزاری قرعه‌کشی، لیگ را با حضور حداقل ۱۲ یا حداکثر ۱۶ تیم، از تاریخ ۲۴ مهر ماه آغاز کنیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال، درباره تاریخ برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ نیز گفت: پس از آنکه هفته آینده نظرات مدیران عامل باشگاه‌ها درباره آیین نام لیگ را دریافت کنیم، جلسه هماهنگی باشگاه‌ها را در اسرع وقت برگزار کرده و در همان جلسه هم تاریخ برگزاری مراسم قرعه کشی را نیز به باشگاه‌ها اعلام می‌کنیم.

طباطبایی در پایان گفت: در حقیقت فدراسیون مصر است که از همان تاریخ ۲۴ مهر ماه که اعلام کردیم مسابقات را آغاز کند و برنامه‌های خود را برای این کار تدوین کرده است. همچنین بر روی نحوه برگزاری رقابت‌ها اعم از متمرکز یا رفت و برگشتی بودن بازی‌ها نیز کار کرده‌ایم تا ان‌شاءالله با کارشناسی‌هایی که صورت می‌گیرد همه باشگاه‌ها را راضی نگه داریم. همه تلاش خود را نیز خواهیم کرد تا با رعایت بهداشت در همه مباحث، لیگ را با کم‌ترین خطر برای سلامتی جامعه بسکتبال برگزار کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + 15 =