کد خبر : 225784
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۹:۴۶
-

گنابری: به هر قیمتی می‌خواهیم سه‌گانه را کسب کنیم

گنابری: به هر قیمتی می‌خواهیم سه‌گانه را کسب کنیم

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از کیکر، بایرن مونیخ در آستانه کسب دومین سه گانه تاریخ خود است. بایرن که پیش از این با فلیک قهرمانی در جام حذفی و رقابت های بوندسلیگا را به دست آورده به فینال لیگ قهرمانان اروپا هم راه پیدا کرده است و شانس بسیار بالایی برای قهرمانی دارد.

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از کیکر، بایرن مونیخ در آستانه کسب دومین سه گانه تاریخ خود است.

بایرن که پیش از این با فلیک قهرمانی در جام حذفی و رقابت های بوندسلیگا را به دست آورده به فینال لیگ قهرمانان اروپا هم راه پیدا کرده است و شانس بسیار بالایی برای قهرمانی دارد.

بایرن در نیمه نهایی توانست با سه گل لیون را در هم کوبد. ستاره باوارایایها در این بازی گنابری بود که توانست دو گل به ثمر رساند.

او بعد از بازی گفت:بسیار خوشحالیم که توانستیم در این دیدار به پیروزی برسیم. نهایت تلاش خود را در فینال به کار خواهیم گرفت. می‌خواهیم به هر قیمتی که شده سه گانه را به دست آوریم و بار دیگر تاریخ ساز شویم.

بازیکن ملی پوش بایرن ادامه داد: بازی سختی بود و این پیروزی به راحتی به دست نیامد. لیون ما را تحت فشار قرار داد. در ابتدای بازی بخت با ما یار بود که توانستیم دروازه خود را بسته نگه داریم. خوشبختانه ضربه من به زیبایی به گل تبدیل شد و همین باعث شد تا کنترل بازی را به دست گیریم. تیم لیون بسیار خوب بازی کرد و نشان داد که حضور آنها در نیمه نهایی شانسی نبوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × دو =