کد خبر : 225721
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
-

انفجار بمب در منزل یک فعال جنبش‌های مردمی در استان ذی‌قار عراق

انفجار بمب در منزل یک فعال جنبش‌های مردمی در استان ذی‌قار عراق

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سایت شبکه سومریه نیوز، فاضل الغراوی، عضو کمیسیون حقوق بشر عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، یک بمب منزل محسن الزیدی، یکی از فعالان جنبش‌های مردمی در محله «سومر» در شهر «الناصریه» در مرکز استان ذی‌قار را هدف قرار داد؛ این انفجار تلفات جانی به دنبال نداشت. الغراوی

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سایت شبکه سومریه نیوز، فاضل الغراوی، عضو کمیسیون حقوق بشر عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، یک بمب منزل محسن الزیدی، یکی از فعالان جنبش‌های مردمی در محله «سومر» در شهر «الناصریه» در مرکز استان ذی‌قار را هدف قرار داد؛ این انفجار تلفات جانی به دنبال نداشت.

الغراوی در ادامه افزود، انفجار چندین بمب و تلاش‌ها برای ترور در استان ذی‌قار تکرار می‌شود؛ به طوری که تلاش برای کشتن وسام الذهبی، فعال مدنی در چند روز اخیر و همچنین انفجار بمب صوتی در تقاطع پل «الحضارات» در نزدیکی میدان تظاهرات وجود داشت که به دو دستگاه خودرو خسارت وارد و یکی از رانندگان آن زخمی شد.

وی از دولت و نیروهای امنیتی خواست تا اقدامات فوری برای حفاظت از فعالان، اهالی رسانه و حفاظت از حق آنها در زندگی و امنیت و رفاه و نیز ارجاع مرتکبان این جنایت‌ها به عدالت اتخاذ کنند.

روز جمعه اشخاصی مسلح و ناشناس تحسین اسامه، یکی از فعالان جنبش‌های مردمی را در شهر بصره ترور کردند.

لودیا ریمون و عباس صلحی دو فعال دیگر روز دوشنبه در جریان تیراندازی افرادی ناشناس در شهر بصره زخمی شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − یک =