کد خبر : 225547
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
-

آمادگی سوادکوه برای برگزاری کنکور

آمادگی سوادکوه برای برگزاری کنکور

به گزارش قائم آنلاین، عین‌الله طالبی در جلسه بررسی برگزاری آزمون سراسری در شهرستان سوادکوه با اشاره به مدیریت خاص مقابله با کرونا در ادارات و نهادها اظهار کرد: سعی می‌کنیم تعداد جلسات را محدودتر و استفاده از تماس تلفنی برای کاهش مراجعه را در دستور کار قرار دهیم. وی به حساسیت خانواده‌ها برای برگزاری

به گزارش قائم آنلاین، عین‌الله طالبی در جلسه بررسی برگزاری آزمون سراسری در شهرستان سوادکوه با اشاره به مدیریت خاص مقابله با کرونا در ادارات و نهادها اظهار کرد: سعی می‌کنیم تعداد جلسات را محدودتر و استفاده از تماس تلفنی برای کاهش مراجعه را در دستور کار قرار دهیم.

وی به حساسیت خانواده‌ها برای برگزاری کنکور سراسری و نتیجه تلاش دانش‌آموزان اشاره کرد و از برگزاری آزمون در دانشگاه آزاد اسلامی سوادکوه و برنامه‌ریزی ویژه امسال نسبت به سال گذشته به دلیل وجود ویروس کرونا خبر داد.
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار سوادکوه به آمادگی ادارات و نهادهای مختلف مرتبط با برگزاری آزمون سراسری در سوادکوه اشاره و تاکید کرد: از امکانات شهرستانی برای برگزاری مناسب آزمون استفاده می‌کنیم و شرایط لازم برای مقابله با ویروس کرونا هم برنامه‌ریزی شد و شبکه بهداشت بازدید‌های لازم از محل آزمون را انجام داد.
داریوش خادمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سوادکوه نیز در این جلسه اظهار کرد:برگزاری کنکور مرتبط با همه ادارات و نهاد‌ها است که همکاری همگانی را در سال‌های گذشته داشتیم و ۱۰ سال در حال برگزاری کنکور هستیم.
وی افزود: همکاران تجربه لازم برای برگزاری کنکور را دارند و در موضوع پشتیبانی در بخش‌های مختلف و دستورالعمل‌های لازم بهداشتی مقابله با کرونا هم از اولویت ما در این موضوع است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سوادکوه با اشاره به افزایش مدت زمان برگزاری کنکور سراسری از ۲ روز به ۴ روز، تصریح کرد: مقابله با کرونا، استفاده از فضای بیشتری را می‌طلبد.
خادمی افزود: حدود ۴ ماه درگیر برگزاری کنکور هستیم و چندین‌باره دستورالعمل‌های مقابله با کرونا تغییر کرد که فعالیت‌های مرتبط ، نیازمند مشارکت حداکثری است.
وی در پایان با اشاره حضور ۷۵۱ نفر داوطلب کنکور سراسری در سوادکوه گفت: روز چهارشنبه تعداد ۷۳ نفر در رشته هنر شامل ۵۱ زن و ۲۲ مرد، روز پنج‌شنبه تعداد ۳۱۰ نفر در رشته ریاضی و انسانی شامل ۱۵۸ زن و ۱۵۲ مرد، روز جمعه تعداد ۲۷۸ نفر در رشته تجربی شامل ۱۸۶ زن و ۹۲ مرد و روز شنبه تعداد ۹۰ نفر در رشته زبان شامل ۷۰ زن و ۲۰ مرد در کنکور سراسری حضور پیدا می‌کنند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 2 =