کد خبر : 225277
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
-

مراسم گرامیداشت هشتم شهریور در قالب فضای مجازی و فضای محرم برگزار می شود

مراسم گرامیداشت هشتم شهریور در قالب فضای مجازی و فضای محرم برگزار می شود

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام سید محسن محمودی دوشنبه در جلسه ستاد برگزاری مراسم گرامیداشت هشتم شهریور که با حضور مسئولان و نمایندگان دستگاه ها برگزار شد ، طی سخنانی فاجعه دردناکهشتم شهریور و شهادت شهیدان رجایی و باهنر را مورد اشاره قرار داد و افزود: باید ضمن معرفی این شهدا به نسل جوان

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام سید محسن محمودی دوشنبه در جلسه ستاد برگزاری مراسم گرامیداشت هشتم شهریور که با حضور مسئولان و نمایندگان دستگاه ها برگزار شد ، طی سخنانی فاجعه دردناکهشتم شهریور و شهادت شهیدان رجایی و باهنر را مورد اشاره قرار داد و افزود: باید ضمن معرفی این شهدا به نسل جوان به عنوان بهترین الگوهای مدیریتی در نظام اسلامی، با استفاده از این فرصت ها جریان نفوذ را رسوا و افشا کرد.

وی ادامه داد: از آنجایی که در شهریور ماه چهره های ارزشمندی مانند شهیدان اندرزگو ، لاجوردی، سرتیپ دستجردی، عراقی و فرزندش حسام، آیات شهید مدنی و قدوسی نیز به دست رژیم منحوس طاغوت و منافقین مزدور به شهادت رسیدند، از این شهدا نیز یادی خواهد شد. مراسم هفته گرامیداشت هشتم شهریورماه در قالب فضای مجازی و فضای محرم برگزار می شود . فضای مجازی بسیار مهم و حساس است ، باید به صورت جهادی در فضای مجازی فعالیت کنیم ، مدیران بروز باشند .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار کرد: تبلیغات محیطی و فضاسازی شهری، درج جملاتی از امام راحل و مقام معظم رهبری درباره شهیدان رجایی و باهنر در سربرگ مکاتبات اداری، پخش تیزرهای تبلیغاتی در خصوص شهیدان رجایی و باهنر در فضای مجازی ، پویش نصب پرچم مشکی در درب هر منزل و… از دیگر برنامه های ما در این باره به شمار می رود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × پنج =