کد خبر : 225178
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۵:۳۱
-

عضو شورای عالی کار: دولت افزایش حق مسکن کارگران را قبول دارد اما تصویب نمی‌کند

عضو شورای عالی کار: دولت افزایش حق مسکن کارگران را قبول دارد اما تصویب نمی‌کند

به گزارش قائم آنلاین، محمدرضا تاجیک درباره حق مسکن کارگران گفت: همچنان پیگیر هستم و به ما هم می‌گویند ان‌شاءالله به زودی به تصویب می‌رسد. آخرین اطلاع ما از وضعیت حق مسکن این است که وزیرکار طی مصاحبه‌ای اعلام کرده است که این مصوبه در کمیسیون اقتصادی دولت به تصویب رسیده اما هنوز در دولت نهایی

به گزارش قائم آنلاین، محمدرضا تاجیک درباره حق مسکن کارگران گفت: همچنان پیگیر هستم و به ما هم می‌گویند ان‌شاءالله به زودی به تصویب می‌رسد. آخرین اطلاع ما از وضعیت حق مسکن این است که وزیرکار طی مصاحبه‌ای اعلام کرده است که این مصوبه در کمیسیون اقتصادی دولت به تصویب رسیده اما هنوز در دولت نهایی نشده است.

وی افزود: چند ماه از سال جدید گذشته است و هنوز حق مسکن ۲۰۰ هزار تومانی کارگران که شورای عالی کار یک ماه پیش آن را مصوب کرده بود پرداخت نشده. مقرر بود این حق مسکن از ابتدای تیرماه پرداخت شود و این درحالی است که در چند ماه اخیر قیمت و اجاره‌بهای مسکن وضعیت سرسام‌آوری پیدا کرده.

عضو کمیته مزد شورای عالی کار افزود: وزیر با این کار, وقت‌کشی می‌کند تا از باری که بر دوشش است شانه خالی کند.در شورای عالی کار صحبت این بود که وزیر گفتند که افزایش حق مسکن مورد قبول دولت است. واقعاًً‌عجیب است که در حال حاضر صحبت از پاس‌کاری مصوبه افزایش ۲۰۰ هزار تومانی حق مسکن بین کمیسیون‌های دولتی و دولت می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − پنج =