کد خبر : 225234
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
-

ادعای امارات درباره تلاش‌ برای پایان یافتن بحران یمن

ادعای امارات درباره تلاش‌ برای پایان یافتن بحران یمن

به گزارش قائم آنلاین، روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن نوشت، مارتین گریفیث، نماینده ویژه سازمان ملل به یمن در دیدارش با انور قرقاش، وزیر مشاور امارات در امور خارجه که در ابوظبی صورت گرفت، از حمایت مستمر امارات از تلاش‌های سازمان ملل برای برقراری صلح و ثبات در یمن و نیز از پیگیری و پشتیبانی

به گزارش قائم آنلاین، روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن نوشت، مارتین گریفیث، نماینده ویژه سازمان ملل به یمن در دیدارش با انور قرقاش، وزیر مشاور امارات در امور خارجه که در ابوظبی صورت گرفت، از حمایت مستمر امارات از تلاش‌های سازمان ملل برای برقراری صلح و ثبات در یمن و نیز از پیگیری و پشتیبانی مداوم این مساله توسط ابوظبی قدردانی کرد.

انور قرقاش هم اعلام کرد، کشورش وضعیت یمن را پیگیری می‌کند و خواستار موفقیت تلاش‌های کنونی برای پایان دادن به بحران یمن است.

وی از رهبری عربستان در این پرونده محوری قدردانی و با اشاره به توافق ریاض و اجرای کامل آن نقش ریاض را در تلاش برای دستیابی به راه حلی که “چشم اندازهای صلح و ثبات را در منطقه مستحکم می کند”، ستود.

قرقاش ادعا کرد، امارات براساس نقش خود در ائتلاف عربی “تمامی تلاش خود را در حمایت از تلاش‌های عربستان و سازمان ملل جهت دستیابی به آتش‌بس در یمن و آغاز مرحله سیاسی ضروری به سوی یمنی با ثبات و پر رونق” به کار خواهد بست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − ده =