کد خبر : 225114
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
-

کمبود تجهیزات درمانی در آمل باید هرچه زودتر رفع شود

کمبود تجهیزات درمانی در آمل باید هرچه زودتر رفع شود

به گزارش قائم آنلاین،  رضا حاجی پور در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه کاستی هایی در تجهیزات درمانی وجود دارد، اظهار کرد: با وجودی که وزارت بهداشت و درمان زحمات زیادی کشیده اند، کاستی های هم بوده که به سطح کشور نرسیده است. وی با بیان اینکه با رایزنی های

به گزارش قائم آنلاین،  رضا حاجی پور در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه کاستی هایی در تجهیزات درمانی وجود دارد، اظهار کرد: با وجودی که وزارت بهداشت و درمان زحمات زیادی کشیده اند، کاستی های هم بوده که به سطح کشور نرسیده است.

وی با بیان اینکه با رایزنی های انجام شده با وزارت بهداشت و درمان امکانات به بیمارستان های آمل داده شد، عنوان کرد: بیمارستان دستگاه اکسیژن انفرادی داشته و مرکزی نبوده که بتواند در زمان بحران پاسخگوی بیماران باشد.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مستندات به وزارت بهداشت و درمان ارسال و به سرعت این امکانات داده شد، اما همچنان خانوادهها برای تامین دارو دچار مشکل هستند.

وی تصریح کرد: از وزیر بهداشت و درمان خواهش می کنم در خصوص تامین دارو به شهرستان امل توجه کنند تا نیازها را رفع کنیم و بحران را پشت سر بگذرانیم.

حاجی پور در بخش دیگری با تاکید مرحله دوم کمک های مومنانه در آمل خاطرنشان کرد: مردم ما در طول ۴۱ سال بعد انقلاب اسلامی همیشه پای کاربودند و همچنان هستند و در تمام مشکلات کمک حال هم‌وطنانشان بودند.

وی از توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ بسته کمک مومنانه در مرحله دوم خبر داد و اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری به کمک مومنانه، این کمک ها در سطح شهرستان حال توزیع است.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی افزود: قشرهای مردمی، ورزشکاران، دانشگاهیان و تمام اقشار و صنوف مختلف زحمت می کشند و کمک های مومنانه مهیا کردند تا قدمی هر چند کوچک برای نیازمندان برداشته شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + نوزده =