کد خبر : 225094
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
-

هزاران سرباز انگلیسی آسیب‌های درمان نشده مغزی از زمان جنگ دارند

هزاران سرباز انگلیسی آسیب‌های درمان نشده مغزی از زمان جنگ دارند

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از “میرور”، دکترها و دانشمندان می‌گویند، ناکامی در درمان صحیح جراحات مغزی مرتبط با ترومای ناشی از انفجار، یک رسوایی ملی است. بسیاری از این سربازان، به اشتباه دارای اختلال استرس بعد از تروما تشخیص داده شده‌اند و ممکن است در خطر خودکشی و افسردگی باشند. ساندی پیپل همچنین

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از “میرور”، دکترها و دانشمندان می‌گویند، ناکامی در درمان صحیح جراحات مغزی مرتبط با ترومای ناشی از انفجار، یک رسوایی ملی است.

بسیاری از این سربازان، به اشتباه دارای اختلال استرس بعد از تروما تشخیص داده شده‌اند و ممکن است در خطر خودکشی و افسردگی باشند.

ساندی پیپل همچنین عنوان می‌کند که سه تن از اعضای “سرویس ویژه هوایی” بریتانیا مجبور بودند بلیط پرواز خود به آمریکا را- به منظور دریافت خدمات درمانی که در بریتانیا در دسترس نبوده- خودشان پرداخت کنند.

درمانی که وزارت دفاع بریتانیا برای جراحت مغزی ناشی از تروما در نظر گرفته، مبتنی بر دوره ده‌روزه‌ای است که به بیماران یاد می‌دهد چطور با علائم این بیماری کنار بیایند!

اما در آمریکا، سربازان با استفاده از فناوری جدید، مورد اسکن مغزی قرار گرفته و بعد با استفاده از هورمون‌هایی که می‌تواند بافت مغزی آن‌ها را ترمیم کند، تحت درمان قرار می‌گیرند.

یک روان‌درمانگر تروما در بریتانیا که با سربازان آسیب‌دیده کار می‌کند، معتقد است ناکامی در درمان صحیح جراحات مغزی باعث افزایش خودکشی در ارتش شده است.

رؤسای دفاعی آمریکا بر این باورند که تا ۲۰ درصد از کل سربازانی که در جنگ‌های عراق و افغانستان خدمت کرده‌اند، ممکن است دچار جراحت مغزی ناشی از تروما باشند.

پیش‌نویس گزارشی که توسط ساندی پیپل رؤیت شده، نتیجه گرفته است که “نیاز عملیاتی فوری رسیدگی به مسائلی وجود دارد که برخاسته از تعداد زیادی از پرسنل ارتش و سربازان قدیمی با علائم جراحت مغزی ناشی از ترومای انفجار است”.

این در حالی است که وزارت دفاع بریتانیا از سال ۲۰۰۷، زمانی که این مسئله اولین بار در آمریکا ظاهر شد، خواستار انجام تحقیقات بیشتر است.

از سال ۲۰۰۷ تاکنون هزاران سرباز آمریکایی دچار این بیماری، درمان شده و قادر بوده‌اند به زندگی نسبتاً عادی برگردند.

در همین رابطه، وزارت دفاع بریتانیا اعلام کرده است: ما یک برنامه درمانی اختصاصی برای جراحات مغزی ناشی از تروما داریم و در حال انجام تحقیقاتی در مورد تشخیص، مدیریت و توانبخشی این بیماران هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + سیزده =