کد خبر : 225152
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
-

نخستین دوره رویداد ملی امتداد برگزار می‌شود

نخستین دوره رویداد ملی امتداد برگزار می‌شود

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سازمان تبلیغات اسلامی، نخستین دوره رویداد ملی امتداد به همت سازمان تبلیغات اسلامی و با همکاری مرکز نوآوری فرهنگی امید برگزار می‌شود. رویداد ملی امتداد با موضوع کمک «مؤمنانه و مسئولیت پذیری اجتماعی»، «شور حسینی»، «خانواده»، «محله و محرم»، «اربعین و کرونا حسرت دیدار»، «زندگی عاشورایی زیست حسینی»،

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سازمان تبلیغات اسلامی، نخستین دوره رویداد ملی امتداد به همت سازمان تبلیغات اسلامی و با همکاری مرکز نوآوری فرهنگی امید برگزار می‌شود.

رویداد ملی امتداد با موضوع کمک «مؤمنانه و مسئولیت پذیری اجتماعی»، «شور حسینی»، «خانواده»، «محله و محرم»، «اربعین و کرونا حسرت دیدار»، «زندگی عاشورایی زیست حسینی»، «همبستگی اجتماعی و نذر فرهنگی» برگزار می‌شود.

این رویداد در قالب‌های خدمات و فعالیت‌های نوین، پویش‌ها و اقدامات فرهنگی و اجتماعی، تولید محتوا و آثار هنری، طرح و ایده ایجاد کسب و کار برگزار می‌شود و شرکت کنندگان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۶۳۴۶۲۲۰۴ تماس بگیرند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد تا پایان شهریور ۱۳۹۹ مهلت دارند، آثار و ایده‌های خود را به دبیرخانه رویداد ملی امتداد ارسال کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 1 =