کد خبر : 225086
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
-

حضور اثرگذار آزادگان و ایثارگران در خانواده آموزش عالی مایه افتخار است

حضور اثرگذار آزادگان و ایثارگران در خانواده آموزش عالی مایه افتخار است

به گزارش قائم آنلاین، متن پیام دکتر غلامی وزیر علوم به شرح زیر است: بیست و ششم مرداد ماه سال ۱۳۶۹ برگ زرینی در تاریخ کشور ایران است. در این روز فرزندان غرورآفرین این سرزمین، که با پایمردی و مقاومت وصف ناپذیر خود رسم و آیین آزادگی و صبوری را معنایی تازه بخشیده و جهانیان

به گزارش قائم آنلاین، متن پیام دکتر غلامی وزیر علوم به شرح زیر است:
بیست و ششم مرداد ماه سال ۱۳۶۹ برگ زرینی در تاریخ کشور ایران است. در این روز فرزندان غرورآفرین این سرزمین، که با پایمردی و مقاومت وصف ناپذیر خود رسم و آیین آزادگی و صبوری را معنایی تازه بخشیده و جهانیان را متحیر صبر و استقامت خود ساخته بودند، با کمال افتخار و سرفرازی به آغوش کشور بازگشتند. مایه افتخار است برای خانواده بزرگ نظام آموزش عالی کشور که در جمع خود بهره مند از حضور اثرگذار آزادگان و ایثارگران است.

وظیفه خود می دانم این روز بزرگ که همواره در تاریخ بلند این سرزمین ماندگار و یادآور رشادت های سرفرازان این دیار خواهد بود را خدمت یکایک آزادگان بزرگوار و خانواده های محترم شان، که در کسوت اعضای محترم هیأت علمی، مدیران و کارکنان و دانشجویان عزیز که در دانشگاه ها و مراکز پزوهشی کشور ایفای نقش می کنند، تبریک و تهنیت عرض کنم. سلامتی، عزت و توفیق روزافزون این گرانمایگان را آرزومندم.

همچنین سلام و درود دارم بر ارواح طیبه عزیزانی که در ایام اسارت به درجه شهادت نائل آمدند و یا در دوران بعد از آزادی به لقاء حق پیوسته اند. یاد و راه همه آنها را گرامی داشته و علو درجات را از درگاه حق برای آنان مسئلت دارم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − هجده =