کد خبر : 225044
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵
-

پدر شهیدان «شایسته» آسمانی شد

پدر شهیدان «شایسته» آسمانی شد

به گزارش قائم آنلاین، «حاج محمد حسن شایسته» پدر معظم شهیدان «مجید و محمد ابراهیم شایسته» پس از تحمل سال‌ها فراغ فرزندان بر اثر کهولت سن، دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست. مجید شایسته ۲۶ شهریور ۱۳۴۵ در شهرستان ری به دنیا آمد. دانش آموز دوم متوسطه در رشته اقتصاد بود

به گزارش قائم آنلاین، «حاج محمد حسن شایسته» پدر معظم شهیدان «مجید و محمد ابراهیم شایسته» پس از تحمل سال‌ها فراغ فرزندان بر اثر کهولت سن، دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
مجید شایسته ۲۶ شهریور ۱۳۴۵ در شهرستان ری به دنیا آمد. دانش آموز دوم متوسطه در رشته اقتصاد بود به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و هشتم تیر ۱۳۶۲ با سمت تیربارچی در فکه توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. پیکرش مدت‌ها در منطقه بر جا ماند و در سال ۱۳۷۵ پس از تفحص در بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.
محمد ابراهیم شایسته سوم فروردین ۱۳۳۹در روستای گوگد از توابع شهرستان گلپایگان به دنیا آمد. تا پایان دوره کاردانی در رشته معارف اسلامی درس خواند. وی از سوی مرکز اعزام به عنوان روحانی در جبهه حضور یافت. یکم فروردین ۱۳۶۱ با سمت مسئول واحد تبلیغات در دشت عباس توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش خمپاره به صورت و گردنش به شهادت رسید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 13 =