کد خبر : 224794
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۸:۴۳
-

جوایز مدال آوران کارگر بازیهای جهانی اسپانیا اعلام شد

جوایز مدال آوران کارگر بازیهای جهانی اسپانیا اعلام شد

به گزارش قائم آنلاین، جواد رمضی در گفت و گو ، اظهار کرد: جوایز مدال آوران کارگر بازیهای جهانی اسپانیا و همچنین کادر فنی و سرپرستان کاروان اعزامی به این رقابتها هفته آینده به حساب آنها واریز خواهد شد. وی درباره مبلغ جوایز مدال آوران قهرمانی جهان اسپانیا گفت: به مدال آوران طلا، ۱۰ میلیون،

به گزارش قائم آنلاین، جواد رمضی در گفت و گو ، اظهار کرد: جوایز مدال آوران کارگر بازیهای جهانی اسپانیا و همچنین کادر فنی و سرپرستان کاروان اعزامی به این رقابتها هفته آینده به حساب آنها واریز خواهد شد.

وی درباره مبلغ جوایز مدال آوران قهرمانی جهان اسپانیا گفت: به مدال آوران طلا، ۱۰ میلیون، نقره ۸ میلیون و برنز ۶ میلیون واریز خواهد شد. همچنین به ۵ نفر از ورزشکاران شاخص این رقابتها و به یکی از ورزشکاران که موفق به کسب چند مدال در این تورنمنت شده است، ۵ میلیون دیگر به جز مبلغ عنوان شده پاداش داده خواهد شد.

رمضی خاطرنشان کرد: قرار بود جوایز مدال آوران قهرمانی جهان اسپانیا طی مراسمی به آنها اهدا شود که به خاطر کرونا امکان برگزاری مراسم وجود نداشت و قرار بر این شد پاداش ورزشکاران که بیش از ۷۰ نفر هستند به حساب آنها واریز شود.

وی در پایان گفت: فدراسیون به تعهدات خود در خصوص پرداخت جوایز قهرمانان عمل کرد و از هفته آینده این کار عملیاتی خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 2 =