کد خبر : 224800
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۸:۴۶
-

آتش‌سوزی ۴ هکتار از اراضی پلور لاریجان

آتش‌سوزی ۴ هکتار از اراضی پلور لاریجان

به گزارش قائم آنلاین، سلمان میرزاپور در گفتگو ، با اشاره به آتش سوزی ۴ هکتار مراتع در نزدیکی پارک ملی پلور گفت: در کمتر از ۵ دقیقه خود را به محل رساندیم و با کمک سه ایستگاه آتش نشانی گزنک، رینه و و وانا و همکاری مردم، دهیاران و همکاران آتش مهار شد. وی

به گزارش قائم آنلاین، سلمان میرزاپور در گفتگو ، با اشاره به آتش سوزی ۴ هکتار مراتع در نزدیکی پارک ملی پلور گفت: در کمتر از ۵ دقیقه خود را به محل رساندیم و با کمک سه ایستگاه آتش نشانی گزنک، رینه و و وانا و همکاری مردم، دهیاران و همکاران آتش مهار شد.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد آتش سوزی ها توسط گردشگران صورت می گیرد، عنوان کرد: در اکثریت موارد مسافران با بی احتیاطی موجب آتش سوزی می شوند و در طول سال چندین با شاهد این قبیل آتش‌سوزی‌ها هستیم.

رئیس شورای شهر پلور ادامه داد:آتش سوزی با وجودی که به سرعت وارد منطقه شدم مسافری را مشاهده نکردم و بخاطر شرایط تپه ای بودن بنظر نمی رسد که مسافران منجر به این آتش سوزی شده باشند.

وی از نبود تجهیزات ابراز ناراحتی کرد و افزود:فعالیت نیروهای منطقه در مهار آتش توانست مشکل زیادی را حل کند در غیر اینصورت اگر منتظر نیرورهای اتش نشانی بودیم فاجعه رخ می داد و منابع ملی زیادی نابود می شدند.

میرزاپور تصریح کرد: با وجود اینکه گردشگران زیادی به این منطقه می آیند و این روستا بزرگترین روستا لاریجان است و جمعیت زیادی دارد، اما متاسفانه از حداقل امکانات اتش نشانی بی بهره هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 2 =