کد خبر : 224494
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
-

بازگشت بی سر و صدای اسکندری به کرسی ریاست فدراسیون بولینگ و بیلیارد

بازگشت بی سر و صدای اسکندری به کرسی ریاست فدراسیون بولینگ و بیلیارد

به گزارش قائم آنلاین، هاشم اسکندری که در سی ام مهرماه سال ۹۷ موفق شده بود از مجموع ۳۹ رای، با ۲۵ رای برای دومین بار پیاپی به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شود، ریاستش به دلایلی ناتمام ماند چرا که اسکندری در روزهای آخر سال ۹۸ به یک‌باره از سوی وزارت ورزش از سمتش کنار

به گزارش قائم آنلاین، هاشم اسکندری که در سی ام مهرماه سال ۹۷ موفق شده بود از مجموع ۳۹ رای، با ۲۵ رای برای دومین بار پیاپی به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شود، ریاستش به دلایلی ناتمام ماند چرا که اسکندری در روزهای آخر سال ۹۸ به یک‌باره از سوی وزارت ورزش از سمتش کنار گذاشته شد.

بلافاصله بعد از برکناری اسکندری محمدرضا مقصودلو سرپرست این فدراسیون شد. برکناری اسکندری در سکوت کامل خبری انجام شد و مشخص نبود که دلیل برکناری او از ریاست این فدراسیون چه بوده است و وزارت ورزش درباره دلایل و چرایی این تغییر هیچ واکنشی نداشت.

اما امروز (چهارشنبه) فدراسیون بولینگ و بیلیارد در خبری عجیب، هاشم اسکندری را رئیس این فدراسیون نامید و از برگزاری جلسه هیئت رئیسه با حضور او و بدون مقصودلو خبر داد.

باتوجه به پیگیری های خبرنگار ایسنا به نظر می‌رسد که هاشم اسکندری در سکوت خبری در صندلی ریاست این فدراسیون نشسته و کار خود را ادامه می دهد. همچنین مقصودلو که به عنوان سرپرست در مدت غیاب اسکندری در فدراسیون حضور داشت سمت خود را تحویل داده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 − شش =