کد خبر : 224141
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
-

مشکلات قائم شهر با تورهای تبلیغاتی حل نمی‌شود !

مشکلات قائم شهر با تورهای تبلیغاتی حل نمی‌شود !

به گزارش قائم آنلاین، قائم‌شهر شهری که در چند سال اخیر هیچ تغییری را شاهد نبود و گلایه مردم نسبت به فضاسازی شهری، آسفالت های شهر و حتی پروژه های نیمه کاره همچون نگین شمال، تقاطع غیر هم‌سطح شهید مهدوی و اکنون هم پروژه غیرضرور زیرگذر کوچکسرا که باعث شدند نارضایتی عمومی به وضعیت مدیریت

به گزارش قائم آنلاین، قائم‌شهر شهری که در چند سال اخیر هیچ تغییری را شاهد نبود و گلایه مردم نسبت به فضاسازی شهری، آسفالت های شهر و حتی پروژه های نیمه کاره همچون نگین شمال، تقاطع غیر هم‌سطح شهید مهدوی و اکنون هم پروژه غیرضرور زیرگذر کوچکسرا که باعث شدند نارضایتی عمومی به وضعیت مدیریت شهری بوجود بیاورد.

شهرداری قائم‌شهر در اقدامی تبلیغاتی اخیرا دست به برگزاری تورهای تبلیغاتی زده و روزی برخی مسوولان و روز دیگر خبرنگاران را به تور گردشگری می برد تا به اصطلاح پروژه های در دست اقدام شهرداری را نشان دهد.

پروژه در دست اقدام شما کوی شهید صالحی است بروید آنجا را نشان دهید، پروژه در دست اقدام شما درزیکلاست برای آنجا تور بگذارید، پروژه شما آسفالت های انجام نشده مناطق مختلف شهری است که فریاد خیلی از شهروندان را در آورد، پروژه های در دست اقدام شما جذب نیرو بصورت سلیقه‌ای و رابطه‌ای است آقای شهردار.

پروژه شما وضعیت نابسامان پارک ولیعصر است ، پروژه در دست اقدام شما نبود نردبان با ارتفاع زیاد آتش نشانی است که خدای ناکرده اگر ساختمان ۴طبقه آتش بگیرد با مشکل روبه رو هستید و جان مردم و ماموران آتش‌نشانی بخطر می افتد.

آقای شهردار تور های تبلیغاتی و هزینه های گزاف به بهانه تجلیل از خبرنگاران ورچین شده تان دیگر رنگ و بویی ندارد و مردم این مدل شوآف ها را دیگر نمی پسندند.

شورای پنجم قربانی عملکرد ضعیف شهردارانش است که از این شورا بیرون آمدند و وضعیت شهر به این وضع در آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − 5 =