کد خبر : 223465
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۹:۰۶
-

هماهنگی رنگ و طرح کابینت با پارکت

هماهنگی رنگ و طرح کابینت با پارکت

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام ساختمانچی، آشپزخانه فضای چندان وسیعی نیست و در چنین محیطی استفاده از رنگ‌های تکراری ریسکی بزرگ محسوب می‌شود که معمولا نتیجه رضایت بخشی به همراه ندارد. پارکت و کابینت، حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد فضای داخلی هر آشپزخانه‌ای را تشکیل می‌دهند، بنابراین تناسب در طرح و رنگ این دو المان

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام ساختمانچی، آشپزخانه فضای چندان وسیعی نیست و در چنین محیطی استفاده از رنگ‌های تکراری ریسکی بزرگ محسوب می‌شود که معمولا نتیجه رضایت بخشی به همراه ندارد. پارکت و کابینت، حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد فضای داخلی هر آشپزخانه‌ای را تشکیل می‌دهند، بنابراین تناسب در طرح و رنگ این دو المان می‌تواند به جذابیت دکوراسیون آشپزخانه بیافزاید.

۱. کابینت سفید

کابینت سفید معمولا با همه انواع پارکت تناسب زیبایی ایجاد می‌کند اما استفاده از پارکت طرح‌دار قهوه‌ای می‌تواند بر این جذابیت بیافزاید.

۲.  کابینت آبی روشن

یکی از رنگ‌های روشنی که به محیط آشپزخانه احساس آرامش منتقل می‌کند رنگ آبی می‌باشد. استفاده از این رنگ برای کابینت‌ها باعث می‌شود تا فضای آشپزخانه سبکی مدرن و امروزی به خود بگیرد. این رنگ کابینت با پارکت سفید به زیبایی ترکیب می‌شود و نمایی پر از آرامش به وجود می‌آورد.

۳. کابینت سبز روشن

رنگ سبز مانند رنگ آبی احساس خنکی و آرامش را به ارمغان می‌آورد. اگر دوست دارید آشپزخانه‌تان کمی فضای طبیعت را بگیرد می‌توانید از رنگ‌های سبز استفاده کنید. ترکیب این رنگ با پارکت طلایی و قهوه‌ای فضای زیبایی را به وجود می‌آورد. کابینت سبز به خاطر زیبایی و آرامش و دلنشین بودن آن طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

استفاده از رنگ سبز به‌صورت تک‌رنگ، کابینت‌ها را کسل‌کننده جلوه می‌دهد و می‌تواند بعد از مدتی دل شما را بزند، پس بهتر است با رنگ‌های روشنی مانند رنگ‌های کرم، سفید، شیری و موزی هماهنگ شوند.

۴. کابینت خاکستری

رنگ خاکستری روشن همیشه در طراحی دکوراسیون‌ها تاثیر بسیاری داشته است. این رنگ مانند رنگ سفید احساس روشنی و دلباز بودن را به ارمغان می‌آورد. این رنگ زیبا دارای تن‌های مختلفی است که از روشن تا تیره درجه‌بندی می‌شوند و تاثیر ویژه و متفاوتی را بر روی زیبایی و جذابیت دکور آشپزخانه می‌گذارند.

از این رنگ کابینت در آشپزخانه با سبک‌های مینیمال و مدرن بسیار استفاده می‌کنند. کابینت‌های خاکستری به راحتی با پارکت‌های رنگ روشن و تیره هماهنگ می‌شوند. تناسب کابینت خاکستری با پارکت طرح‌دار قهوه‌ای نمونه پرطرفداری محسوب می‌شود.

۵. کابینت زرد و موزی

رنگ کرم مایل به زرد توانایی ذهنی و تمرکز انسان و همچنین حس مدرن بودن فضا را بیشتر می‌کند. ترکیب این رنگ کابینت با پارکت خاکستری یا سیاه، زیبایی و خاص بودن دکوراسیون آشپزخانه شما را بیشتر می‌کند.

قیمت پارکت

انواع پارکت را می‌توان با توجه به متریال کاربردی، میزان کیفیت، متراژ مورد استفاده، رنگ و طرح آن قیمت‌گذاری کرد. نصب آسان، کیفیت، نظافت و نگهداری آسان و تنوع رنگ پارکت باعث شده تا در دسته کفپوش‌های پرطرفدار قرار بگیرد.

کفپوش‌های پارکت در رنگ‌بندی مختلف از تیره تا روشن، مات یا براق برای هر نوع سلیقه و دکوراسیونی قابل‌ ارائه هستند.

قیمت کابینت

قیمت کابینت‌ها بر حسب نوع، جنس، طرح و رنگ و متراژ مورد استفاده، درب‌ها، لولاها و حتی دستگیره و پایه و اجرت ساخت و نصب متغیر است و قیمت‌های مختلفی دارد. تنوع کابینت‌ها بسیار زیاد است و افراد می‌توانند بنابر سلیقه و میزان بودجه، کابینت مناسب را انتخاب کنند.

در این مطلب به بیان ایده‌هایی در مورد تناسب کابینت آشپزخانه با پارکت پرداختیم. پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده قیمت پارکت و قیمت کابینت به سایت یا اپلیکیشن ساختمانچی http://price.sakhtemanchi.com مراجعه فرمایید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه − 7 =