کد خبر : 223423
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۸:۴۶
-

برگزاری کارگاه مجازی مجسمه سازی

برگزاری کارگاه مجازی مجسمه سازی

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تهران، مریم خدابنده ـ رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان قرچک ـ در این زمینه اظهار کرد: با توجه به تعطیلی آموزش‌های حضوری در دوران شیوع ویروس کرونا، دوره‌های آموزش مجازی برای علاقه‌مندان و هنرمندان صنایع‌دستی از

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تهران، مریم خدابنده ـ رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان قرچک ـ در این زمینه اظهار کرد: با توجه به تعطیلی آموزش‌های حضوری در دوران شیوع ویروس کرونا، دوره‌های آموزش مجازی برای علاقه‌مندان و هنرمندان صنایع‌دستی از برنامه فوت و فن شبکه آموزش هر پنجشنبه ساعت ۲۱ برگزار می‌شود.

او عنوان کرد: مجسمه‌سازی یکی از شاخه‌های هنری است که در آن با تراش دادن جسمی خام، به آن هویت و معنی می‌دهند. هنر مجسمه‌سازی راهی مناسب برای بیان و اشاعه فرهنگ و اندیشه انسانی است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان قرچک بیان کرد: هنر مجسمه‌سازی قدرت تمرکز ذهن را نیز افزایش می‌دهد؛ چراکه یک هنرمند در زمان ساخت مجسمه باید زمان و فکر زیادی برای جزئیات یک اثر صرف کند تا بتواند قطعه نوآورانه‌ای خلق کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 4 =