کد خبر : 223416
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۸:۴۰
-

برگزاری نشست «دشواره پژوهش در حوزه کودکی»

برگزاری نشست «دشواره پژوهش در حوزه کودکی»

به گزارش قائم آنلاین، این نشست به همت گروه جامعه‌شناسی کودکی انجمن جامعه‌شناسی ایران روز سه‌شنبه (۱۴ مرداد) از ساعت ۲۱ تا ۲۲ با حضور حسام حسین‌زاده و پیام روشنفکر در فضای مجازی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند این نشست را از طریق صفحه اینستاگرام این انجمن دنبال کنند. در خبر برگزاری این نشست آمده است:

به گزارش قائم آنلاین، این نشست به همت گروه جامعه‌شناسی کودکی انجمن جامعه‌شناسی ایران روز سه‌شنبه (۱۴ مرداد) از ساعت ۲۱ تا ۲۲ با حضور حسام حسین‌زاده و پیام روشنفکر در فضای مجازی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند این نشست را از طریق صفحه اینستاگرام این انجمن دنبال کنند.

در خبر برگزاری این نشست آمده است: پژوهش در حوزه کودکان یکی از مهمترین چالش‌های حوزه مطالعات جدید کودکی است. پژوهشگران این حوزه همیشه با این سؤال روبه‌رو بوده و هستند که آیا می‌توان با روش‌های رایج پژوهش در حوزه‌های علوم انسانی و اجتماعی به پژوهش در حوزه کودکان و کودکی پرداخت؟ و اصولاً پژوهش در حوزه کودکی و کودکان چه تفاوت‌ها و شباهت‌هایی با سنت رایج پژوهشی دارد؟

نوپایی مطالعات کودکی در کشور ضرورت آشنایی پژوهشگران این حوزه را با روش‌های پذیرفته در این حوزه دوچندان کرده است. گروه جامعه‌شناسی کودکی انجمن جامعه‌شناسی ایران بر آن است تا با برگزاری نشست‌هایی در مورد پژوهش در حوزه کودکی، ضمن استفاده از تجربه پژوهشگران فعال این حوزه در کشور امکان دسترسی بیشتر علاقه‌مندان را به ره‌آوردها و رهیافت‌های صاحب‌نظران و پژوهشگران مهم و مطرح این حوزه فراهم آورد. «دشواره پژوهش در حوزه کودکی» اولین نشست از این سلسله نشست‌هاست که امید می‌رود مورد توجه جامعه علمی حوزه مطالعات کودکی در کشور قرار گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − سه =