کد خبر : 223412
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۸:۳۹
-

ادعاهایی درباره احتمال استعفاهای قریب الوقوع در کابینه لبنان

ادعاهایی درباره احتمال استعفاهای قریب الوقوع در کابینه لبنان

به گزارش قائم آنلاین، این منابع امروز (سه‌شنبه) به شبکه خبری اسکای نیوز عربی گفتند، تعدادی از وزرای کابینه حسان دیاب قصد دارند درخواست استعفای خود از این کابینه را ارائه دهند. این تحول یک روز پس از استعفای ناصیف حتی، وزیر خارجه لبنان از سمت خود در اعتراض به عملکرد کابینه در بیشتر مسایل

به گزارش قائم آنلاین، این منابع امروز (سه‌شنبه) به شبکه خبری اسکای نیوز عربی گفتند، تعدادی از وزرای کابینه حسان دیاب قصد دارند درخواست استعفای خود از این کابینه را ارائه دهند.

این تحول یک روز پس از استعفای ناصیف حتی، وزیر خارجه لبنان از سمت خود در اعتراض به عملکرد کابینه در بیشتر مسایل حیاتی و حساس کشور رخ داد.

ناصیف حتی علت تصمیم خود را ناتوانی در عمل به وظیفه‌اش در این شرایط تاریخی و سرنوشت‌ساز لبنان اعلام کرد که در آستانه تبدیل به یک دولت شکست خورده است.

میشل عون، رئیس جمهوری لبنان و دیاب، نخست وزیر این کشور فورا “شربل وهبة” را به عنوان وزیر خارجه این کشور به جای ناصیف حتی، وزیر مستعفی تعیین کردند. وهبه پیش از این مشاور میشل عون در امور دیپلماتیک بوده است.

اطلاعات منابع یاد شده حاکی از این هستند که برخی وزرای کابینه دیاب قصد استعفا از این کابینه را دارند اما در این اطلاعات تعداد و هویت این وزرا مشخص نشده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − 15 =