کد خبر : 223189
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۹:۴۰
-

درخواست از ترامپ برای تحریم عباس به دلیل حمایت از خانواده‌های اسیران فلسطینی

درخواست از ترامپ برای تحریم عباس به دلیل حمایت از خانواده‌های اسیران فلسطینی

به گزارش قائم آنلاین، روزنامه اسرائیل الیوم نوشت، دوگ لامبورن، از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا به دونالد ترامپ، رئیس جمهوری این کشور پیام داده است که با وجود انتقادات بین‌المللی محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین همچنان به پرداخت حقوق اسیران فلسطینی ادامه می‌دهد. وی افزود: “سال‌هاست که ده‌ها هزار «خرابکار زندانی و خانواده‌های خرابکارانی

به گزارش قائم آنلاین، روزنامه اسرائیل الیوم نوشت، دوگ لامبورن، از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا به دونالد ترامپ، رئیس جمهوری این کشور پیام داده است که با وجود انتقادات بین‌المللی محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین همچنان به پرداخت حقوق اسیران فلسطینی ادامه می‌دهد.

وی افزود: “سال‌هاست که ده‌ها هزار «خرابکار زندانی و خانواده‌های خرابکارانی که در عملیات تهاجمی کشته شدند»، ماهانه هزاران دلار دریافت می‌کنند. مبلغی که هر ماه در ازای «عملیات قتل گروهی علیه اسرائیلی‌های بی‌گناه» پرداخت می‌شود به ۳۵۰۰ دلار می‌رسد”.

لامبورن در ادامه پیام خود از ترامپ خواست نه تنها برای عباس بلکه برای سایر مسؤولان فلسطینی هم که این سیاست را دنبال می‌کنند، تحریم‌های شخصی بازدارنده را در نظر بگیرد.

اسرائیل الیوم نوشت، مراکز لابی در حمایت از رژیم صهیونیستی از جمله مرکز “نگاهی بر رسانه‌های فلسطینی” و “انجمن خاورمیانه- اسرائیل” به ریاست دنییل ویس از این اقدام عضو کنگره آمریکا حمایت می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + هفده =