کد خبر : 223073
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۹:۲۳
-

قفل دیجیتال

قفل دیجیتال

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام گروه بازرگانی کارن، یکی از نقاطی که امنیت آن بسیار مهم است درب ورودی ساختمان می‌باشد که بیشترین جرم و جنایت از این مکان انجام می‌شود؛ این امر باعث شد تا شرکت‌های بزرگ اقدام به تولید محصولات امنیتی برای کنترل ورود و خروج و افزایش امنیت درب ورودی نمایند.

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام گروه بازرگانی کارن، یکی از نقاطی که امنیت آن بسیار مهم است درب ورودی ساختمان می‌باشد که بیشترین جرم و جنایت از این مکان انجام می‌شود؛ این امر باعث شد تا شرکت‌های بزرگ اقدام به تولید محصولات امنیتی برای کنترل ورود و خروج و افزایش امنیت درب ورودی نمایند.

یکی از این محصولات قفل دیجیتال است که در چند سال اخیر از استقبال بی‌نظیری در سراسر جهان برخوردار بوده است. امنیت، راحتی و زیبایی از دلایل اصلی جایگزینی قفل‌های قدیمی با قفل‌های دیجیتال می‌باشد که فروش بالای آن‌ را توجیه می‌‎کند.

قفل دیجیتال چیست؟

قفل دیجیتال نوعی قفل الکترومکانیکی است که برای کنترل ورود و خروج و افزایش امنیت درب ورودی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. به این قفل‌ها می‌توان از طریق روش‌های پیشرفته دسترسی پیدا کرد. قفل دیجیتال چگونه کار می‌کند؟

تنظیمات و راه‌اندازی قفل دیجیتال از طریق بردهای الکترونیکی هوشمند انجام می‌گیرد که وظیفه راه‌اندازی و ذخیره‌سازی اطلاعات کاربر را برعهده دارند.

دکمه‌هایی روی بدنه داخلی وجود دارد که وظیفه تنظیمات و ارسال اطلاعات روی برد را بر عهده دارند. پس از فشردن دکمه تنظیمات، اعدادی روی صفحه لمس به نمایش در می‌آید. هر یک از این الگوهای عددی بخشی از تنظیمات قفل را فعال می‌کند.

هنگام معرفی پارامترهای دسترسی، اطلاعات معرفی شده به صورت کدهای عددی در حافظه دستگاه ذخیره می‌شود. در صورت استفاده مجدد کاربر از پارامترهای دسترسی، اطلاعات ارسال شده با اطلاعات ذخیره شده مقایسه می‌شود و در صورت تطابق، هویت شخص تایید و اجازه دسترسی به آن داده می‌شود.

تمامی این موارد در کسری از ثانیه رخ می‌دهد تا بدون معطلی و راحت درب باز شود.

روش‌های دسترسی به قفل دیجیتال

یکی از مزایای فوق العاده قفل‌های دیجیتال نسبت به قفل‌های قدیمی و سنتی، دسترسی امن و بدون کلید به درب ورودی است که باعث راحتی در رفت و آمد و افزایش امنیت می‌شود. تعداد روش‌های دسترسی یکی از عوامل اثرگذار در قیمت قفل دیجیتال است.

· رمز عبور

· کارت RFID

· اثر انگشت

· ریموت کنترل

· تلفن همراه

· کلید مکانیکی

معمولا یک قفل دیجیتال شامل یک یا چند روش دسترسی یاد شده می‌باشد.

دلایل استفاده از قفل دیجیتال به جای قفل مکانیکی

بالا بودن قیمت قفل دیجیتال به دلیل ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فرد این نوع قفل است اما قیمت بالای آن نباید شما را از خرید این محصولات امنیتی پشیمان کند.

آشنایی کلی با مزایای قفل دیجیتال شما را به خرید این محصولات مجاب خواهد کرد. مزایایی که در هیچ یک از مدل‌های قفل مکانیکی هم زمان با هم دیده نخواهد شد.

· راحتی در رفت و آمد: قفل دیجیتال با ارائه راهکارهای هوشمند و بدون کلید جهت دسترسی به درب ورودی، راحتی در رفت و آمد را برای کاربران فراهم می‌آورد. همچنین این نوع قفل‌ها با داشتن ویژگی‌هایی مانند کنترل از راه دور و بی سیم درب ورودی، مکانیزم قفل اتوماتیک و … بسیاری از مشکلات قفل‌های قدیمی را رفع می‌کنند.

· افزایش امنیت درب ورودی: قفل دیجیتال با داشتن ویژگی‌های امنیتی مانند آلارم هشدار نفوذ غیرمجاز، بدنه بسیار مقاوم، مغزی ضد سرقت و … امنیت درب ورودی را دوچندان می‌کند و زندگی امن را برای شما فراهم خواهد کرد.

· زیبایی: طراحی منحصر به فرد و رنگ‌بندی متنوع قفل‌های دیجیتال چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند و حس زیبایی‌شناسی فوق العاده‌ای را به هرنوع معماری می‌بخشد.

همین برتری و مزایا تنها دلیل بالا بودن قیمت قفل دیجیتال نسبت به قفل‌های معمولی است اما زندگی راحت و امنی که قفل‌های دیجیتال برای شما فراهم می‌آورند ارزش سرمایه‌گذاری بیشتر را خواهد داشت.

ویژگی‌های منحصر به فرد قفل دیجیتال

حال نوبت به آشنایی با ویژگی‌های قفل دیجیتال می‌رسد که در گران‌ترین و بهترین قفل‌های مکانیکی نیز نظیر آن‌ را نخواهید یافت. ویژگی‌هایی که با وجود بالا بودن قیمت قفل دیجیتال نسبت به قفل‌های معمولی، به همین راحتی نمی‌توان از آن گذشت.

· دسترسی بدون کلید

· مکانیزم قفل کودک

· آلارم هشدار حوادث امنیتی

· مغزی ضد سرقت

· مصرف بهینه انرژی

· منبع تغذیه اضطراری

· نصب بسیار آسان

· اتصال به سیستم‌های هوشمندسازی و امنیتی

· کنترل از راه دور قفل دیجیتال توسط تلفن همراه

· حالت تنظیم صدا

درباره گروه بازرگانی کارن

گروه بازرگانی کارن فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ با هدف واردات و توزیع انواع دستگیره‌های هوشمند آغاز و تاکنون با عرضه‌ی بهترین و متنوع ترین محصولات از معتبرترین برندهای اروپایی- آمریکایی، کره‌ی جنوبی و چین در سراسر ایران فعالیت می‌کند.

همین امر باعث تنوع قیمت قفل دیجیتال شرکت کارن شده است به طوری که از تمام اقشار جامعه می‌توانند این محصولات را خریداری کنند.

ما در تلاش هستیم با به کارگیری توانمندی فنی و پشتوانه علمی و انسانی، ارائه مدل‌های مختلف قفل دیجیتال و خدمات پس از فروش استثنایی، در جهت جلب رضایت روز افزون شما مشتریان عزیز، همواره سرافراز باشیم.

برای آگاهی از قیمت قفل دیجیتال و آشنایی با محصولات شرکت کارن با ما تماس بگیرید…

آدرس دفتر مرکزی : تهران، پاسداران، دشتستان دوم، پلاک ۱۴، واحد ۴

تلفن دفتر مرکزی : ۰۲۱۲۶۷۱۴۴۳۶

تلفن دفتر فروش: ۰۲۱۸۸۲۰۲۵۶۱

تلفن خدمات شبانه روزی: ۰۹۱۲۴۷۷۰۸۴۸

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − نه =