کد خبر : 223117
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۳
-

فدراسیون ها کمک‌های ویژه را جای دیگر هزینه نکنند

فدراسیون ها کمک‌های ویژه را جای دیگر هزینه نکنند

به گزارش قائم آنلاین، کمیته ملی المپیک علاوه برپرداخت بودجه به فدراسیون ها، کمک های مالی ویژه ای هم در نظر گرفته تا به فدراسیون های المپیکی پرداخت کند. در خواست کمک مالی فدراسیون ها در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک مورد بررسی قرار می گیرد و در نهایت مبلغی که باید کمک شود به

به گزارش قائم آنلاین، کمیته ملی المپیک علاوه برپرداخت بودجه به فدراسیون ها، کمک های مالی ویژه ای هم در نظر گرفته تا به فدراسیون های المپیکی پرداخت کند. در خواست کمک مالی فدراسیون ها در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک مورد بررسی قرار می گیرد و در نهایت مبلغی که باید کمک شود به تصویب می رسد.

نکته قابل توجه در این میان بحث نظارت بر این کمک ها است که فدراسیون ها در چه زمینه ای هزینه می کنند. در واقع باید نظارتی باشد براینکه کمک های مالی حتما مطابق آن چیزی که فدراسیون ها در ابتدا اعلام کرده اند هزینه شده باشد نه اینکه مثلا با آن حقوق پرسنل خود را پرداخت کرده یا به دنبال تسویه حساب بدهی های قبلی باشند؟

کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک در گفتگو با  ایسنا در پاسخ به این پرسش که کمیته ملی المپیک نظارتی بر کمک های مالی خود به فدراسیون ها دارد یا خیر گفت: بله. فدراسیون ها باید پس از گرفتن کمک مالی، گزارش عملکرد به کمیته ملی المپیک ارائه دهند علاوه بر آن نیز ناظر مالی داریم که به صورت میدانی نظارت دارند. سال گذشته هم همینطور بود ناظرین را فرستادیم تا بررسی کنند که هزینه براساس شاخص هایی که مد نظر داشتیم، انجام گرفته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × پنج =