کد خبر : 223053
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۹:۰۸
-

عید قربان به وقت ایرلند

عید قربان به وقت ایرلند

به گزارش قائم آنلاین، در حال حاضر به خاطر شیوع ویروس کرونا، برپایی مراسم‌های مذهبی در مکان های سربسته دشوار و خطرناک است به همین دلیل رهبران مسلمانان درخواست کردند تا این ورزشگاه برای برپایی نماز عید قربان در اختیار مسلمانان قرار بگیرد. کسی که به پرپایی این مراسم کمک کرده، درباره این موضوع گفته است: مسئولان

به گزارش قائم آنلاین، در حال حاضر به خاطر شیوع ویروس کرونا، برپایی مراسم‌های مذهبی در مکان های سربسته دشوار و خطرناک است به همین دلیل رهبران مسلمانان درخواست کردند تا این ورزشگاه برای برپایی نماز عید قربان در اختیار مسلمانان قرار بگیرد.

کسی که به پرپایی این مراسم کمک کرده، درباره این موضوع گفته است: مسئولان برای پذیرش این درخواست درنگ نکردند. من زمانی به این فکر رسیدم که فهمیدم مسلمانان در آلمان برای دیدار با هم از یک پارکینگ استفاده کرده‌اند. من فکر کردم ایرلند می‌تواند کاری بهتر از این انجام بدهد و به سراغ مسئولان این ورزشگاه رفتم. ورزشگاهی که یکی از نمادین‌ترین مکان‌های ایرلند است. شاید ۲۰ سال قبل این اتفاق نمی‌توانست رخ بدهد. ایرلند تا اینجا راه زیادی آمده است. از زمانی که بازیکنان فوتبال گیلیک نمی‌توانستند حتی راگبی بازی کنند خیلی نگذشته است. این نشان می‌دهد که مردم توانسته‌اند متفاوت بودن و تنوع را بپذیرند.

این عکس را brendan moran ثبت و گاردین آن را منتشر کرده است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + نه =