کد خبر : 223014
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۸:۴۶
-

آیا می دانید به تنهایی می‌توانید روزانه در آبیاری ۱۲ راس درخت سهیم باشید؟!

آیا می دانید به تنهایی می‌توانید روزانه در آبیاری ۱۲ راس درخت سهیم باشید؟!

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام ایمن آب، می‌دانید هر شخص به‌نوبه‌ی خود می‌تواند چه میزان تاثیرات مثبت بر محیط‌زیست بگذارد و عمری دوباره به آن ببخشد؟ اگر بدانید شما به تنهایی می‌توانید روزانه در آبیاری ۱۲ راس درخت سهیم باشید خواندن این متن را با دقت بسیار زیادی انجام می‌دهید. با ایمن‌آب همراه باشید تا

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام ایمن آب، می‌دانید هر شخص به‌نوبه‌ی خود می‌تواند چه میزان تاثیرات مثبت بر محیط‌زیست بگذارد و عمری دوباره به آن ببخشد؟ اگر بدانید شما به تنهایی می‌توانید روزانه در آبیاری ۱۲ راس درخت سهیم باشید خواندن این متن را با دقت بسیار زیادی انجام می‌دهید. با ایمن‌آب همراه باشید تا شما را با نکات مهم در این زمینه آشنا سازیم.

محیط زیست

مجموعه‌ای از عوامل فیزیکی خارجی و موجودات زنده که باهم در کنش هستند محیط‌زیست را تشکیل می‌دهند و بر رشد، نمو و رفتار موجودات تأثیر می‌گذارند.

ما هم به‌عنوان مهم‌ترین رکن این محیط هستیم و می‌توانیم تمام این محیط را تحت تاثیر قرار دهیم که بعضی‌اوقات با اشتباهات ناخواسته اثرات منفی بر محیط‌زیست می‌گذاریم، همچنین می‌دانیم آب یکی از مهم‌ترین منابع برای استمرار حیات و زندگی می‌باشد که متاسفانه در سال‌های اخیر کمبود آب و بحث بحران کم‌آبی در تمام شهرهای ایران نیز مطرح است و اگر نسبت به این موضوع مهم هوشیار نباشیم عواقب جبران‌ناپذیری را درپی دارد.

گروه طراحی و تولید ایمن‌آب با هدف اصلاح الگوی مصرف آب گامی بزرگ در جهت احیای محیط‌زیست، این موهبت خداوندی برداشته است زیرا ادامه حیات به آن وابسته است. ما توانسته‌ایم با طراحی و نوآوری سهم بسزایی در حفظ ‌منابع‌ باارزشی همچون آب و طبیعت داشته باشیم.

اهمیت حفظ محیط زیست

محیط‌زیست و مراقب از آن تاثیرات بسیاری در زندگی دارد این تاثیرات به‌قدری زیاد است که می‌تواند محیط اطراف ما را به بیابانی خالی از پوشش گیاهی یا به بهشت تبدیل کند. این نکته مهم را باید بدانیم مسئولیت حفاظت از محیط‌زیست بر عهده‌ی ما می‌باشد.

ایمن‌آب با طراحی نسل جدید فلاش‌تانک‌های کاسپین و پرشین قدمی باارزش برای احیای درختان، جنگل‌ها ومحیط‌زیست برداشته است.

با خرید هر عدد فلاش‌تانک کاسپین یا پرشین “ایمن‌آب” درختان زیادی را بکارید

یکی از عواملی که روزانه موجب به هدر رفتن آب زیادی می‌شود فلاش‌تانک‌های استفاده‌شده در دستشویی‌ها می‌باشد شاید باورش برایتان بسیار سخت باشد یکی از بخش‌هایی که روزانه به‌طور متوسط بیش از ۴۲% آب شیرین و قابل شرب هر خانه‌ایی را روانه‌ی فاضلاب می‌کند فلاش‌تانک‌های معیوب، قدیمی و پرمصرف هستند.

گروه طراحی و تولیدی ایمن‌آب برای پاسخگویی به این نیاز هموطنان خود با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌ها در طراحی و تولید نسل‌نوین فلاش‌تانک‌های کم‌مصرف با مخزن بسیار باریک ‌و ظاهری زیبا، توانسته است قدمی ارزشمند در جهت صرفه‌جویی و تصحیح الگوی‌مصرف آب بردارد و برای پاسخگویی به این نیاز میزان آب‌مصرفی را به حداقل ممکن برساند.

حجم آب خروجی فلاش‌تانک‌های کاسپین و پرشین از ۲ تا ۸ لیتر (بدون افت فشار) قابل تنظیم است. برای نمونه درصورتی‌که قطر بدنه درختانی مثل سیب، گیلاس و گردو ۳۰ سانتی‌متر باشد، این درختان احتیاج دارند که هر روز به اندازه ۴ لیتر آبیاری گردند.

شما می‌توانید به‌راحتی این کار را انجام دهید، بله درست خواندید شما می‌توانید با تعویض فلاش‌تانک‌های معیوب و پرمصرف خود با فلاش‌تانک‌های کاسپین و پرشین ایمن‌آب (و تنظیم میزان خروجی با میانگین ۴ لیتر) به‌جای روانه کردن آب به فاضلاب روزانه ۱۲ درخت را آبیاری کنید.

حفظ ذخایر آبی با فلاش‌تانک‌های کاسپین وپرشین ایمن‌آب

شاید برای شما غیرقابل‌باور باشد، شما می‌توانید با تنظیم میزان خروجی آب فلاش‌تانک‌های کاسپین وپرشین (از ۲ تا ۸ لیتر) حداقل روزانه از هدر رفت ۵۰ لیتر آب جلوگیری نمایید.

با یک حساب سرانگشتی متوجه می‌شوید که این میزان سالیانه ۱۸۰۰۰ لیتر می‌شود که این مقدار آب معادل آب موردنیاز ۲ هکتار زمین زراعی می‌باشد.

اگر خانواده‌های ایرانی فلاش‌تانک‌های پرمصرف خود را با فلاش‌تانک کاسپین و پرشین ایمن‌آب تعویض کنند روزانه آب بسیار زیادی به چرخه‌ی محیط‌زیست برمی‌گردد این حجم از آب به‌قدری زیاد است که کمک و همیاری همه‌ی ما ایرانیان را می‌خواهد اگر همگی دست‌دردست هم دهیم می‌توانیم با انتخاب این فلاش‌تانک، کشور عزیزمان را از بحران کم آبی نجات دهیم و سرسبزی کشور عزیزمان را حمایت کنیم.

ایمن‌آب حامی محیط زیست

با استفاده از فلاش‌تانک‌های کاسپین و پرشین ایمن‌آب می‌توانید روزانه از هدر رفت آب بسیار زیادی جلوگیری نمایید و گامی موثر در جهت بهبود و آبادانی کشور بردارید.

گروه طراحی تولیدی ایمن‌آب با بهره‌گیری از علم و فناوری روز دنیا سعی بر تولید محصولاتی با کیفیت و سازگار با شرایط بومی ایران داشته و با توسعه روز افزون محصولات کاهنده مصرف آب زمینه کاهش ۷۰ درصدی مصرف آب را برای شما مصرف‌کننده گرامی فراهم نموده است و با توجه به شرایط آب و هوایی خشک کشور امید است با حمایت و حسن انتخاب شما عزیزان در کنار یکدیگر حامی منابع آب ایران باشیم.

کیفیت بالای فلاش‌تانک‌های (کاسپین و پرشین) ایمن‌آب توام باقیمت مناسب

یکی از گزینه‌هایی که باعث شد فلاش‌تانک‌های کاسپین وپرشین ایمن‌آب با سرعت زیادی جایگاه خود را در بازار تثبیت کند، کیفیت محصولات می‌باشد؛ که در این جهت با بهینه سازی روش‌های تولید سنتی به ساختار مکانیزه و بهبود شرایط کاربری مطابق با استاندارد جهانی توانسته‌ایم محصولی مقرون‌به‌صرفه با کیفیت عالی را در جهت کاهش مصرف آب و با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه روانه‌ی بازار کنیم.

خدمات گارانتی و پاسخگویی مسئولانه از هر چیزی مهم‌تر است

نکته‌ی بسیار مهمی که محصولات شرکت ایمن‌آب را در نظر همگان موردتوجه قرار داده است گارانتی ۱۵ ساله‌ی بی‌قیدوشرط محصولات ما می‌باشد. همچنین نیروهای فنی و مجرب ما در سراسر ایران در کمترین زمان ممکن آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان هستند

سخن آخر

زیست بوم کشورمان درخطر جدی می‌باشد و هرکدام از ما موظف هستیم به‌نوبه خود سهمی در احیای آن داشته‌باشیم. شما می‌توانید با انتخاب فلاش‌تانک‌های کاسپین وپرشین ایمن‌آب گامی بزرگ در جهت حفاظت از ذخیره‌ی آب‌بردارید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + 8 =