کد خبر : 222926
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
-

نساجی تعیین کننده‌ترین تیم هفته‌های آخر لیگ

نساجی تعیین کننده‌ترین تیم هفته‌های آخر لیگ

به گزارش قائم آنلاین،  استقلال با برتری ۲بر صفر مقابل پارس‌جنوبی ۳امتیاز بسیار حساس را از این بازی عقب‌افتاده بیرون کشید؛ ۳امتیاز باارزشی که آبی‌ها را بعد از مدت‌ها به رتبه دوم جدول رساند. جالب است که تیم فرهاد مجیدی در هفته‌های اخیر امتیازات خانگی را از دست می‌دهد و پیروزی‌هایش را خارج از خانه

به گزارش قائم آنلاین،  استقلال با برتری ۲بر صفر مقابل پارس‌جنوبی ۳امتیاز بسیار حساس را از این بازی عقب‌افتاده بیرون کشید؛ ۳امتیاز باارزشی که آبی‌ها را بعد از مدت‌ها به رتبه دوم جدول رساند.

جالب است که تیم فرهاد مجیدی در هفته‌های اخیر امتیازات خانگی را از دست می‌دهد و پیروزی‌هایش را خارج از خانه به‌دست می‌آورد. مجیدی از زمان نشستن روی نیمکت استقلال تا پیش از دیدار با نفت آبادان هیچ‌یک از بازی‌های خارج از خانه‌اش را نبرده بود اما حالا سه چهار هفته‌ای هست که فقط در خارج از تهران پیروز می‌شود.

آبی‌پوشان در بازی بعدی میزبان سپاهان هستند که هم‌امتیاز با آنها در رتبه سوم نشسته و به نفع فرهاد مجیدی است که بردن در ورزشگاه آزادی را هم بعد از مدت‌ها به‌خاطر بیاورد. تساوی استقلال و سپاهان به سود تراکتور خواهد بود که آماده است تا با بردن پیکان از هر دوی این تیم‌ها سبقت بگیرد.

اما در همان شبی که استقلال در جم ۴۵امتیازی شد، فولاد هم می‌توانست در قائمشهر به همین امتیاز برسد تا شاهد حضور ۴تیم ۴۵امتیازی در جدول باشیم. اتفاقا شاگردان نکونام تا دقیقه۸۰ به نتیجه دلخواه و ۳امتیاز بازی رسیده بودند اما کام‌بک نساجی که با کلی جنجال و حاشیه داوری همراه بود، فولادی‌ها را روی همان امتیاز ۴۲متوقف نگه داشت. این از نکات جالب هفته‌های اخیر است که نساجی با محمود فکری توانسته نقش مهمی در معادلات بالای جدول و رقابت مدعیان سهمیه ایفا کند. تیم فکری تراکتور را در تبریز شکست داد، استقلال را در تهران متوقف کرد و حالا فولاد را هم شکست داده است. نساجی در هفته‌های باقیمانده با سپاهان و شهرخودرو هم بازی دارد و صابونش به تن این دو مدعی نایب‌قهرمانی هم خواهد خورد.

سپاهان و شهرخودرو علاوه بر رویارویی با نساجی که این روزها شکست‌ناپذیر شده، یک بازی مستقیم هم روبه‌روی یکدیگر دارند و با استقلال هم باید بازی کنند. همین نکته باعث می‌شود شانس ۳تیم استقلال، سپاهان و شهرخودرو را نسبت به ۲ رقیب دیگر پایین‌تر بدانیم؛ یعنی نسبت به فولاد و تراکتور که هم بازی‌های مستقیم با تیم‌های بالای جدول را انجام داده‌اند و هم بازی با حریف چغری به نام نساجی را در پیش ندارند. فراموش نکنیم که فولاد یک بازی عقب‌افتاده هم دارد و می‌تواند ۳امتیازی که از رقبا عقب افتاده را در مقابل نفت مسجدسلیمان جبران کند.

در این بین سازمان لیگ تاریخ ۲۰مردادماه را برای بازی عقب‌افتاده استقلال و سپاهان در جام‌حذفی اعلام کرده تا برنامه این دو تیم باز هم نسبت به دیگر رقبا سخت‌تر و پیچیده‌تر شود. استقلال باید ۱۱مرداد در لیگ‌برتر با سپاهان بازی کند، ۱۶مرداد به مصاف شهرخودرو برود و ۲۰مرداد در جام‌حذفی دوباره مقابل سپاهان بایستد. سپاهان هم در فاصله ۲بازی با استقلال، باید در روز ۱۶مرداد از نساجی قائمشهر میزبانی کند؛ یک برنامه سنگین و فشرده برای مجیدی و قلعه‌نویی که احتمالا سودش بیشتر از هر کسی به نکونام و ساکت الهامی خواهد  رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + 2 =