کد خبر : 222882
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۶:۱۸
-

انسداد مسیر جنوب به شمال جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال

انسداد مسیر جنوب به شمال جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال

به گزارش قائم آنلاین، سرهنگ نادر رحمانی در گفت وگو ، دراین باره گفت: برابر تصمیمات اتخاذ شده از ساعت ۱۷ امروز تردد در مسیر جنوب به شمال محور کرج – چالوس از میدان امیرکبیر به سمت شمال ممنوع بوده و این محور از حدود سه ساعت بعد از مسیر شمال به جنوب یک طرفه

به گزارش قائم آنلاین، سرهنگ نادر رحمانی در گفت وگو ، دراین باره گفت: برابر تصمیمات اتخاذ شده از ساعت ۱۷ امروز تردد در مسیر جنوب به شمال محور کرج – چالوس از میدان امیرکبیر به سمت شمال ممنوع بوده و این محور از حدود سه ساعت بعد از مسیر شمال به جنوب یک طرفه خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین از ساعت ۱۵ امروز مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران – شمال نیز مسدود خواهد شد و به خودروهایی که قصد تردد از این محور را دارند اجازه تردد داده نخواهد شد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره محور هراز نیز گفت: بسته به حجم ترافیک در مورد اعمال محدودیت در محور هزار تصمیم گیری خواهد شد و فعلا تصمیم قطعی در مورد یکطرفه شدن این محور اتخاذ نشده است.

رحمانی درباره اینکه محدودیت های اعمال شده در آزادراه تهران – شمال و کرج – چالوس تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: این محدودیت ها تا ساعت ۲۴ امشب ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − دو =