کد خبر : 222637
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۹:۰۵
-

در شرایط کرونایی اطلاع از وضعیت ایثارگران یک ضرورت است

در شرایط کرونایی اطلاع از وضعیت ایثارگران یک ضرورت است

به گزارش قائم آنلاین، عباس پورحسن در نشست شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی با تأکید بر اصل تعظیم جامعه معزز ایثارگری بیان کرد: تکریم ایثار و از خودگذشتگی انسان‌هایی که جان خود را راه اعتلای نام ایران اسلامی تقدیم کرده‌اند، تکلیف شرعی و دینی است. مدیرکل بنیاد شهید و امور

به گزارش قائم آنلاین، عباس پورحسن در نشست شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی با تأکید بر اصل تعظیم جامعه معزز ایثارگری بیان کرد: تکریم ایثار و از خودگذشتگی انسان‌هایی که جان خود را راه اعتلای نام ایران اسلامی تقدیم کرده‌اند، تکلیف شرعی و دینی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه حفظ حرمت در نوع بیان و رفتار در برخورد با ارباب رجوع باید الگوسازی شود، افزود: هر کارمندی در سیستم نظام اداری بنیاد با سعه‌ صدر، گشاده‌رویی و دعوت به آرامش می‌تواند قدمی بزرگ در حفظ شأن و جایگاه جامعه ایثارگری بردارد.

پورحسن یادآور شد: در شرایط کنونی که هم‌چنان کشور درگیر ویروس کروناست، اطلاع از وضعیت جسمانی ایثارگران بسیار حائز اهمیت بوده و انجام بیش از هشت هزار ارتباط تلفنی در راستای همین هدف تحقق یافته است.

وی با اشاره به اینکه موضوع مسکن و اشتغال جامعه ایثارگری از اهم برنامه‌های بنیاد استان در سال جاری است، افزود: تلاش‌های بسیاری درخصوص پروژه‌های مسکن و من‌جمله پروژه ۲۶ واحدی شهرستان مراغه و برگزاری نشست‌های تخصصی و تفاهم‌نامه با سازمان مسکن و شهرسازی صورت گرفته تا بتوانیم گوشه‌ای از مشکلات این قشر معزز را برطرف کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی اضافه کرد: در حوزه اشتغال نیز، در ماه جاری ثبت‌نام در آزمون استخدامی و در ماه‌های آتی، آزمون استخدامی کشوری برگزار خواهد شد، که در این میان سهمیه استخدامی به ایثارگران این استان تخصیص یافته است که بعد از قبولی در آزمون، جذب دستگاه‌های اجرایی همچون آموزش و پرورش خواهند شد.

پورحسن در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های حوزه فرهنگی، گفت: برای نخستین بار در سطح کشور تمثال مبارک ۵۲ جانباز شهید در تابلوی تبلیغاتی سطح شهر همچون شهدای والامقام به عموم مردم شریف تبریز معرفی می‌شود.

وی با اعلام این خبر که فعالیت‌های فرهنگی امسال به قوت خود برقرار بوده و به‌صورت مجازی مراسم سی‌امین سالگرد بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی با عنوان «کنگره ملی الماس‌های درخشان» در سطح کشور برگزار خواهد شد، اضافه کرد: ترویج و اشاعه فرهنگ غنی ایثار و شهادت، حفظ آرمان‌ و اهداف شهدا و انقلاب اسلامی هیچ‌گاه به فراموشی سپرده نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − هفت =